Hop til indhold
Dolken21

ADVARSEL Cecilia?!!!

Recommended Posts

Hej Alle,

En bruger ved navn Cecilia_1998 - aktuelt er hendes sted - Nykøbing Falster

Er desværre blevet blokeret nu, så aktuelt kan jeg ikke se hendes navn. Hun har gået under flere navne ...

Lad være med at mødes med hende!

Hun snyder. Så snart du har overført penge via mobilepay, løber hun sin vej og der holder en bil i nærheden med en gut og en anden pige, der straks kører væk!

Advarsel til alle andre herinde om ikke at mødes med hende. Kostede mig 700 kroner på ingen tid og en ubehagelig oplevelse.

Håber andre vil rapportere hende til SD ligeledes, så vi kan få hendes helt blokeret med hendes IP osv.

//Dolken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen med det navn eller noget der ligner, så brugeren må være slettet efter snyderiet.

Jeg har slet oplevet at blive snydt. Godt nok i Holbæk, men ca. det samme. Hun fik pengene på gaden og løb, men der stod en fyr og holdt øje.
Jeg ved andre er blevet snydt af den samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Stud skrev, for 9 minutter siden:

Der er ingen med det navn eller noget der ligner, så brugeren må være slettet efter snyderiet.

Jeg har slet oplevet at blive snydt. Godt nok i Holbæk, men ca. det samme. Hun fik pengene på gaden og løb, men der stod en fyr og holdt øje.
Jeg ved andre er blevet snydt af den samme pige.

Tak for dit svar.

Hun benytter stort set samme navn hver gang på SD. Har set hende flere gange. Ofte Cecilia, Cecilie og samme profilbillede.

Desværre har jeg ikke taget noget billede af hendes billede, men vil blot give en advarsel, så andre forhåbentlig ikke ryger i samme fælde også vi kan få stoppet hende.

Der er desværre ikke noget at gøre, når man overfører via mobilepay, men skulle have lyttet til min mavefornemmelse ... man lærer hele tiden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...