Hop til indhold

Recommended Posts

Var en tur forbi Anny i Randers på Mariagervej.. lang tid siden jeg havde været der.

Kom ind og der var ingen kunder så hun var klar med det samme.. lagde mig på maven og hun begyndte stille og roligt med massage i et par minutter.

Så begyndte hun at lege med lillemand og gav blow mens jeg lå på maven (nok noget hun har lært fra Cat :-) )fik vendt mig om og fik et super dejligt øko blow indtil jeg måtte stoppe hende.. på med kondom og så en dejlig ridetur indtil jeg kom helt vildt.

Sundede mig lige lidt og så om på maven igen og så kunne hun give massage.. efter ca.45 minutter om på ryggen igen og så lillemand i munden igen og så fik den en tur mere indtil jeg kom i munden på hende.. rigtig dejlig oplevelse igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
gh70 skrev, for 4 timer siden:

Var en tur forbi Anny i Randers på Mariagervej.. lang tid siden jeg havde været der.

Kom ind og der var ingen kunder så hun var klar med det samme.. lagde mig på maven og hun begyndte stille og roligt med massage i et par minutter.

Så begyndte hun at lege med lillemand og gav blow mens jeg lå på maven (nok noget hun har lært fra Cat :-) )fik vendt mig om og fik et super dejligt øko blow indtil jeg måtte stoppe hende.. på med kondom og så en dejlig ridetur indtil jeg kom helt vildt.

Sundede mig lige lidt og så om på maven igen og så kunne hun give massage.. efter ca.45 minutter om på ryggen igen og så lillemand i munden igen og så fik den en tur mere indtil jeg kom i munden på hende.. rigtig dejlig oplevelse igen :-) 

Hej med jer

Lyder lækker, men jeg har forsøgt og finde hende, men uden resultat, nogen der kan hjælpe med et link?

kh

Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 1 time siden:

Hej med jer

Lyder lækker, men jeg har forsøgt og finde hende, men uden resultat, nogen der kan hjælpe med et link?

kh

Servicesboy

Tror det er Lanna Thai massage, Mariagervej 14

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, den 13.9.2019 at 13:11:

Var en tur forbi Anny i Randers på Mariagervej.. lang tid siden jeg havde været der.

Kom ind og der var ingen kunder så hun var klar med det samme.. lagde mig på maven og hun begyndte stille og roligt med massage i et par minutter.

Så begyndte hun at lege med lillemand og gav blow mens jeg lå på maven (nok noget hun har lært fra Cat :-) )fik vendt mig om og fik et super dejligt øko blow indtil jeg måtte stoppe hende.. på med kondom og så en dejlig ridetur indtil jeg kom helt vildt.

Sundede mig lige lidt og så om på maven igen og så kunne hun give massage.. efter ca.45 minutter om på ryggen igen og så lillemand i munden igen og så fik den en tur mere indtil jeg kom i munden på hende.. rigtig dejlig oplevelse igen :-) 

Hvad er prisen for den behandling på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, den 13/9/2019 at 20:09:

Det er Anny massage mariagervej 64 :)

Man skal sikkert nok finde det alligevel, men jeg er ret sikker på, det er nr. 68.

Der er skilt ude på fortovet, når hun har åbent, men kender ikke åbningstiderne, men mener der er lukket søndage.

Flere år siden jeg har været der men husker det som ganske fin oplevelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydefyren skrev, den 15.9.2019 at 01:01:

Man skal sikkert nok finde det alligevel, men jeg er ret sikker på, det er nr. 68.

Der er skilt ude på fortovet, når hun har åbent, men kender ikke åbningstiderne, men mener der er lukket søndage.

Flere år siden jeg har været der men husker det som ganske fin oplevelse....

Ups ja det er nr 68. Tak for påmindelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, den 13/9/2019 at 13:11:

Var en tur forbi Anny i Randers på Mariagervej.. lang tid siden jeg havde været der.

Kom ind og der var ingen kunder så hun var klar med det samme.. lagde mig på maven og hun begyndte stille og roligt med massage i et par minutter.

Så begyndte hun at lege med lillemand og gav blow mens jeg lå på maven (nok noget hun har lært fra Cat :-) )fik vendt mig om og fik et super dejligt øko blow indtil jeg måtte stoppe hende.. på med kondom og så en dejlig ridetur indtil jeg kom helt vildt.

Sundede mig lige lidt og så om på maven igen og så kunne hun give massage.. efter ca.45 minutter om på ryggen igen og så lillemand i munden igen og så fik den en tur mere indtil jeg kom i munden på hende.. rigtig dejlig oplevelse igen :-) 

Hvad var prisen for dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers_Borger skrev, den 13.9.2019 at 22:03:

På gode dage er Anny god, andre dage bestiller du tid, og når du kommer har hun taget en anden ind fra gaden :o

Så bliver man lidt træt af hende....

Det er ganske alm i Thai verden, mange tager hellere de penge der er der lige nu end at holde en aftale, jeg har flere gange oplevet det, og ja så er det slut med at komme de steder, money talks :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gh70 skrev, den 13.9.2019 at 13:11:

Var en tur forbi Anny i Randers på Mariagervej.. lang tid siden jeg havde været der.

Kom ind og der var ingen kunder så hun var klar med det samme.. lagde mig på maven og hun begyndte stille og roligt med massage i et par minutter.

Så begyndte hun at lege med lillemand og gav blow mens jeg lå på maven (nok noget hun har lært fra Cat :-) )fik vendt mig om og fik et super dejligt øko blow indtil jeg måtte stoppe hende.. på med kondom og så en dejlig ridetur indtil jeg kom helt vildt.

Sundede mig lige lidt og så om på maven igen og så kunne hun give massage.. efter ca.45 minutter om på ryggen igen og så lillemand i munden igen og så fik den en tur mere indtil jeg kom i munden på hende.. rigtig dejlig oplevelse igen :-) 

Lyder spændende. Havde I aftalt på forhånd, hvad der skulle ske? Eller gjorde hun det helt af sig selv og hvad var prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende, men syntes ikke at kan finde en announce eller hjemmeside eller noget. Så hvis nogen kommer forbi eller bare har viden vil i så ikke smide mig en besked om åbningstider og hvis tilladt et telefonnummer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, for 2 timer siden:

Lyder spændende, men syntes ikke at kan finde en announce eller hjemmeside eller noget. Så hvis nogen kommer forbi eller bare har viden vil i så ikke smide mig en besked om åbningstider og hvis tilladt et telefonnummer ?

+4550510277

Det hendes nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...