Hop til indhold
DK fyr 34

Ikoner på EG

Recommended Posts

De sidste par dage har jeg oplevet at ikoner (kuvert ved meddelelser og notifikationer mv.) nu bare er en hvis firkantet ramme. Har taget et skærmdump af en tilfældig side og markeret min pointe med røde cirkler....Har andre det ligeså eller er det noget specifikt hos mig ??

På forhånd tak og god weekend til alle når du/I kommer så langt :)

DK fyr

Skærmbillede 2019-09-13 kl. 06.49.34.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

De sidste par dage har jeg oplevet at ikoner (kuvert ved meddelelser og notifikationer mv.) nu bare er en hvis firkantet ramme. Har taget et skærmdump af en tilfældig side og markeret min pointe med røde cirkler....Har andre det ligeså eller er det noget specifikt hos mig ??

På forhånd tak og god weekend til alle når du/I kommer så langt :)

DK fyr

Skærmbillede 2019-09-13 kl. 06.49.34.png

Nej, min er helt normal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Nej, min er helt normal.

Alt ser normalt ud hos mig. Prøv en anden browser, f.eks Chrome, det hjælper af og til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Det ser også fint ud hos mig. Jeg bruger primært IPhone og iPad (Safari browser) til surf på nettet.

Hvis jeg stødte på dét problem, så ville jeg i første omgang slette alle cookies.

Også god weekend til dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 5 minutter siden:

Det ser også fint ud hos mig. Jeg bruger primært IPhone og iPad (Safari browser) til surf på nettet.

Hvis jeg stødte på dét problem, så ville jeg i første omgang slette alle cookies.

Også god weekend til dig ;) 

Jeg bruger Macbook. Umiddelbart (?) med den seneste opdatering.......

Takker ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser jeg også en sjælden gang på Mac Book. Det skyldes en langsom forbindelse mener jeg at kunne konstatere. Det sker kun når jeg er på mobil data, aldrig når jeg er på fibernettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 41 minutter siden:

Det ser jeg også en sjælden gang på Mac Book. Det skyldes en langsom forbindelse mener jeg at kunne konstatere. Det sker kun når jeg er på mobil data, aldrig når jeg er på fibernettet. 

Det ser sådan ud stadigvæk. Jeg er på fiber (trådløs) og der er umiddelbart ikke noget i vejen med hastigheden. Hverken svartid på EG eller andre sider......

Der er blevet nævnt coockies.....findes de også på en Macbook? Og evt. hvor ?

TILFØJELSE: Hastigheden er faktisk rigtig ringe. Jeg satser på at det er der problemet ligger :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden:

Det ser sådan ud stadigvæk. Jeg er på fiber (trådløs) og der er umiddelbart ikke noget i vejen med hastigheden. Hverken svartid på EG eller andre sider......

Der er blevet nævnt coockies.....findes de også på en Macbook? Og evt. hvor ?

Cookies. Gå ind i Historik i øverst på skærmen. Klik Vis hele historik, og slet cookies og hvad du eller vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Det ser sådan ud stadigvæk. Jeg er på fiber (trådløs) og der er umiddelbart ikke noget i vejen med hastigheden. Hverken svartid på EG eller andre sider......

Der er blevet nævnt coockies.....findes de også på en Macbook? Og evt. hvor ?

Den sidste sætning var vist til mig? ;) Indstillinger - Safari - Ryd cookies og webstedsdata ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er et problem, er det snarere i din cache.

Lidt belæring: Nej, du bruger ikke "MacBook", du bruger en browser - altså et program på din MacBook, til at se på www. Det er formodentlig Safari, siden du skriver som du gør.

Her er en guide til at rydde cache:

https://www.businessinsider.com/how-to-clear-cache-on-safari-browser?r=US&IR=T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...