Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg en tur til lovely thai massage i Kruså her til aften. Hold da op hvor blev jeg skuffet. 

Da jeg ringede på klokken og døren blev åbnet, stod der en gammel knaldmutter på i hvert fald 55+. Grim som arvesynden. Men liderlig som jeg var, tænkte jeg hun skulle have chancen... (det fortrød jeg). 

En omgang body2body med hængepatter der næsten ramte hendes knæer... Fy for satan. Jeg kunne ikke få mig selv til at fortsætte denne seancen, så jeg bad hende om at stoppe det hun havde gang i. Det blev squ for meget. Normalt er jeg ikke så kræsen men det her kunne jeg bare ikke. 

Mit råd til jer andre er at blive langt væk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik for 5-6 år siden i anden anledning rodet mig derned, og det var i alle ordets betydninger en "Grenzerlebnis". Aldrig har så få fået så lidt på så kort tid. Jeg kan forstå, at det ikke er blevet bedre i den mellemliggende tid :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topperharley skrev, den 12.9.2019 at 22:15:

Så var jeg en tur til lovely thai massage i Kruså her til aften. Hold da op hvor blev jeg skuffet. 

Da jeg ringede på klokken og døren blev åbnet, stod der en gammel knaldmutter på i hvert fald 55+. Grim som arvesynden. Men liderlig som jeg var, tænkte jeg hun skulle have chancen... (det fortrød jeg). 

En omgang body2body med hængepatter der næsten ramte hendes knæer... Fy for satan. Jeg kunne ikke få mig selv til at fortsætte denne seancen, så jeg bad hende om at stoppe det hun havde gang i. Det blev squ for meget. Normalt er jeg ikke så kræsen men det her kunne jeg bare ikke. 

Mit råd til jer andre er at blive langt væk... 

Hej de piger jeg har set på adressen var ikke nogen med hængepatter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...