Hop til indhold

Emma eller Alex

Featured Replies

Skrevet

Kan varm anbefale Emma, som jeg har besøgt flere gange.

Flot krop og god gfe.

Skrevet

Alex er bare dejlig har besøgt hende flere gange og altid gået derfra med en god oplevelse 

Skrevet

jeg har ikke været sammen med Emma, men Alex kan jeg også varmt anbefale :)

Skrevet

Emma kan varmt anbefales. Kender ikke Alex

Skrevet

Helt klart Emma. Hun har samme høje stil som på billederne, når hun tager imod. 

Det synes jeg ikke er tilfælder for Alex. Heller ikke nær så god en oplevelse, da jeg besøgte hende. 

Skrevet

Har prøvet begge. Foretrækker helt sikkert Emma. Dels synes jeg hun gør et langt bedre job og dels virker hun mere harmonisk i min optik. Men det handler nok om kemi :)

Skrevet
pokerface2000 skrev, for 14 timer siden:

Det bliver Emma -vender tilbage! Har booket og er klar :!:

Jeg mødte Emma for et par dage siden. Hun er lige som på billederne, blev modtaget i klassisk frækt lingerie og stockings - det er bare noget jeg tænder på :D En rigtig god oplevelse, lækker GFE med mange våde tungekys og god sex. Stedet er også rigtig fin, diskret parkering foran døren, gode badefaciliteter og et frækt værelse med mange spejle. Hun kommer i øvrigt igen til oktober og december, hvis man ikke kan nå at besøge hende inden hun smutter på søndag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.