Hop til indhold
Guest Tyrion

Brazilian Latina ladyboy

Recommended Posts

Guest Tyrion
kenderen skrev, for 14 timer siden:

ja prøv at være lidt mere specifik - hvad vil du vide ?

Det som alle vil vide når de opretter en efterlysning, var det en god oplevelse? 

Gerne med lidt ord på pigen, hendes udseende, attitude, indlevelse mv. 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen

Hun er meget slank - næsten tynd, hvilket jeg normalt ikke rigtig er til og der lugtede meget af hash samt var rodet - ikke kun "fra igår rodet" men også lidt nusset. Hun var sød og kærlig og startede ud med massage på min ryg og jeg kunne stille og roligt mærke hendes erektion - vi gik i 69 og hendes pik var flot og meget stiv. Tænker de 18 cm er korrekte. Jeg var aktiv og numsen var ren og stram. Ikke sikker på jeg gentager seancen, men alt i alt ok til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 timer siden:

Hun er meget slank - næsten tynd, hvilket jeg normalt ikke rigtig er til og der lugtede meget af hash samt var rodet - ikke kun "fra igår rodet" men også lidt nusset. Hun var sød og kærlig og startede ud med massage på min ryg og jeg kunne stille og roligt mærke hendes erektion - vi gik i 69 og hendes pik var flot og meget stiv. Tænker de 18 cm er korrekte. Jeg var aktiv og numsen var ren og stram. Ikke sikker på jeg gentager seancen, men alt i alt ok til prisen.

Tak for dit uddybende svar. kan ikke på billederne se om hun har bryster? kan du svare på det?

vh

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
1955 skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit uddybende svar. kan ikke på billederne se om hun har bryster? kan du svare på det?

vh

1955

mindre end mine egne :-) ikke noget kunstigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
kenderen skrev, for 3 timer siden:

Hun er meget slank - næsten tynd, hvilket jeg normalt ikke rigtig er til og der lugtede meget af hash samt var rodet - ikke kun "fra igår rodet" men også lidt nusset. Hun var sød og kærlig og startede ud med massage på min ryg og jeg kunne stille og roligt mærke hendes erektion - vi gik i 69 og hendes pik var flot og meget stiv. Tænker de 18 cm er korrekte. Jeg var aktiv og numsen var ren og stram. Ikke sikker på jeg gentager seancen, men alt i alt ok til prisen.

Tak for det fine svar. Det lyder jo som en god oplevelse, men tror jeg springer over. Lugten af hash og rod er ikke lige noget for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...