Hop til indhold
Koreaneren

Hjælp søges: MILF GFE

Recommended Posts

Hej allesammen, 

Jeg har haft fornøjelsen af at skrive en del med MILF GFE, men siden hendes profil er slettet, fik jeg hendes mail men kan så sidenhen konstatere at der er en typo i den, som gør at jeg ikke kan kontakte hende igen.

Tænkte derfor på om der var nogle kære medlemmer som skulle kende hende eller stadig have kontakt til hende på den ene eller den anden måde.

 

Tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koreaneren skrev, for 1 time siden:

Hej allesammen, 

Jeg har haft fornøjelsen af at skrive en del med MILF GFE, men siden hendes profil er slettet, fik jeg hendes mail men kan så sidenhen konstatere at der er en typo i den, som gør at jeg ikke kan kontakte hende igen.

Tænkte derfor på om der var nogle kære medlemmer som skulle kende hende eller stadig have kontakt til hende på den ene eller den anden måde.

 

Tak på forhånd

Kan det tænkes at hun har valgt at afslutte et "kapitel" i sit liv, lukket og låst dørene bag sig, og åbnet døren til et nyt "kapitel" der ikke indeholder noget fra det forrige "kapitel"?

Hun kan nok godt finde kontakt data på dig igen hvis hun vil, tænker jeg.

Det er bare et foreslag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 6 minutter siden:

Kan det tænkes at hun har valgt at afslutte et "kapitel" i sit liv, lukket og låst dørene bag sig, og åbnet døren til et nyt "kapitel" der ikke indeholder noget fra det forrige "kapitel"?

Hun kan nok godt finde kontakt data på dig igen hvis hun vil, tænker jeg.

Det er bare et foreslag:)

Tak for svar Gløden,

I hendes sidste besked skrev hun følgende datoer ned vi kunne mødes og afslutningsvis sagde at hun håbede vi ville få et møde op og stå.

Men tanken har da strejfet mig.. Tak for input dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste jeg hørte var at hun ville give sit privat liv en chance. 

For hende håber jeg  selvfølgelig det lykkedes og ønsker hende held og lykke. 

Skulle det ikke lykkedes og hun gør comeback så er køen nok lang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 15 timer siden:

En stavefejl

nej det betyder faktisk tastefejl/skrivefejl :)

det kommer fra ordet typografi

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 1 time siden:

nej det betyder faktisk tastefejl/skrivefejl :)

det kommer fra ordet typografi

Det er jo selvfølgelig fuldstændigt rigtigt. Men uanset hvordan fejlen er opstået er det jo sikkert kun et eller nogle få tegn der er forkerte/mangler.

Koreaneren skrev, for 21 timer siden:

Hej allesammen, 

Jeg har haft fornøjelsen af at skrive en del med MILF GFE, men siden hendes profil er slettet, fik jeg hendes mail men kan så sidenhen konstatere at der er en typo i den, som gør at jeg ikke kan kontakte hende igen.

Har du (hvis du regner med at det er ok at skrive til hende) prøvet at rette adressen manuelt til noget der giver mening?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 5 timer siden:

Det er jo selvfølgelig fuldstændigt rigtigt. Men uanset hvordan fejlen er opstået er det jo sikkert kun et eller nogle få tegn der er forkerte/mangler.

Har du (hvis du regner med at det er ok at skrive til hende) prøvet at rette adressen manuelt til noget der giver mening?

Ja men desværre uden held..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...