Hop til indhold
Guest Gaffer

Lidt nyt fra Atmos

Recommended Posts

Guest Gaffer

Stedet lever stadigt omend ikke med tidligere tiders storhed. Der er en acceptabel restaurant og lejlighedsvis udendørs grill buffet. Vedligehold af faciliteter er ikke helt i top. Uret over døren til omklædningen går helt forkert og der er ingen fast betjening i baren. Det var en tirsdag jeg var der

Prisforhøjelsen ser nu ud til at være slået helt igennem i hele Hamborg området. Pigerne køre dog stadig med forskellige priser, som de hævder er standardpriser. Det tilrådes at få prisen og ydelser på plads inden man indvilliger i en hyggestund.

Der er ikke helt så mange piger som der var tidligere - skal ikke sige om det er resterne af sommerferien der gør det. Derimod ser det ud til pigekonceptet er det samme: Nye piger i en skøn blanding af erfarne faste.

Franciska er tilbage og som altid blid og behagelig at snakke med. Hun oplever mange ting igennem sit job på stedet og har på det seneste besøgt Danmark. Spændende at  høre hende fortælle om et besøg i København og på Christiana. Som jeg forstod hende betrager hun os nærmest som en stor turistattraktion på godt og ondt.

Der er en ny mørk pige der nu, som kalder sig Ami. Hun er fra Cameron men bor i Dusseldorf. Nystartet naturlig og utrolig lækker. Meget nemt og snakke med på engelsk, selvom hovedsproget i Cameron er fransk. Min antagelse af at nystartet og naturlig, kunne give en af de oplevelser der er det hele værd, holdt stik denne gang. En time med det hele incl. oliemasse blev aftalt. Det kunne vel nærmeste betegnes som er blanding af erotisk oliemassage og gfe med masser af kys og erotiske nys over det hele. Det var først et lille stykke henne at hendes små lyserøde trusser røg på gulvet - sødt. Rigtig dejligt at mærke hende blive naturlig våd og glat ved tunge opmærksomhed til hendes lækre stramme studsede mis  Hendes blowjob skills er uovertruffen, helt dybt, meget vådt, langsomt og med at moderat sug som kun afrikanske piger mestre. For 20 Euro ekstra blev det til megafransk. Er ikke helt sikker på det normalt er noget hun har på programmet. Hun er for lækker uspoleret og klart en gentagelse værd.

 

 

 

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

Tak for up/date Hr Gaffer, 

Ja man husker de gode gamle dage i wellness templet med masser af damer og ramasjang 

Hvor mange piger vil du vurdere der sådan en almindelig dag? 

Venligst 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jae, der komme lidt flere til sidst på eftermiddagen, men den tirsdag jeg var der vil jeg gætte på en 12-14 stykker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er lidt forskelligt og kommer an på hvem man handler med, men de par gange jeg har været der med de nye prisstigninger, er det noget der ligner 100 Euro per halve time  - er der mulighed for ekstra og skal man have det kommer der mere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Gaffer skrev, for 5 timer siden:

Det er lidt forskelligt og kommer an på hvem man handler med, men de par gange jeg har været der med de nye prisstigninger, er det noget der ligner 100 Euro per halve time  - er der mulighed for ekstra og skal man have det kommer der mere på.

Så efterhånden samme pris, eller måske endda dyrere, som Eastgirls i Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja faktisk. Husk der skal også indregnes rejsepenge i et besøg. Aner ikke om prisstigningen kun gælder klubberne i Hamborg området, eller om det også gælder på klubberne længere nede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, den 12/9/2019 at 12:00:

Stedet lever stadigt omend ikke med tidligere tiders storhed. Der er en acceptabel restaurant og lejlighedsvis udendørs grill buffet. Vedligehold af faciliteter er ikke helt i top. Uret over døren til omklædningen går helt forkert og der er ingen fast betjening i baren. Det var en tirsdag jeg var der

Prisforhøjelsen ser nu ud til at være slået helt igennem i hele Hamborg området. Pigerne køre dog stadig med forskellige priser, som de hævder er standardpriser. Det tilrådes at få prisen og ydelser på plads inden man indvilliger i en hyggestund.

Der er ikke helt så mange piger som der var tidligere - skal ikke sige om det er resterne af sommerferien der gør det. Derimod ser det ud til pigekonceptet er det samme: Nye piger i en skøn blanding af erfarne faste.

Franciska er tilbage og som altid blid og behagelig at snakke med. Hun oplever mange ting igennem sit job på stedet og har på det seneste besøgt Danmark. Spændende at  høre hende fortælle om et besøg i København og på Christiana. Som jeg forstod hende betrager hun os nærmest som en stor turistattraktion på godt og ondt.

Der er en ny mørk pige der nu, som kalder sig Ami. Hun er fra Cameron men bor i Dusseldorf. Nystartet naturlig og utrolig lækker. Meget nemt og snakke med på engelsk, selvom hovedsproget i Cameron er fransk. Min antagelse af at nystartet og naturlig, kunne give en af de oplevelser der er det hele værd, holdt stik denne gang. En time med det hele incl. oliemasse blev aftalt. Det kunne vel nærmeste betegnes som er blanding af erotisk oliemassage og gfe med masser af kys og erotiske nys over det hele. Det var først et lille stykke henne at hendes små lyserøde trusser røg på gulvet - sødt. Rigtig dejligt at mærke hende blive naturlig våd og glat ved tunge opmærksomhed til hendes lækre stramme studsede mis  Hendes blowjob skills er uovertruffen, helt dybt, meget vådt, langsomt og med at moderat sug som kun afrikanske piger mestre. For 20 Euro ekstra blev det til megafransk. Er ikke helt sikker på det normalt er noget hun har på programmet. Hun er for lækker uspoleret og klart en gentagelse værd.

 

 

 

 

På Atmos kommer efterhånden kun de kvinder der af forskellige grunde ikke kan tjene penge på de bedre og almindelige bordeller.

Se også tråden om indehaveren på Atmos og dennes førstemands tyveri og overfald på gæster.

Find et seriøs sted til bordel besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Gaffer.

På Atmos kommer efterhånden kun de kvinder der af forskellige grunde ikke kan tjene penge på de seriøse og almindelige bordeller.

Se også tråden om indehaveren på Atmos og dennes førstemands tyveri og overfald på gæster.

Find et seriøs sted til bordel besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja jeg har godt læst det...med en vis skepsis "indehaveren på Atmos og dennes førstemands tyveri og overfald på gæster" Den sætning ser for mig ud til at være fabrikeret til et vist formål, nemlig at sætte stedet i miskredit og er noget værre vrøvl. Det er ikke i stedet interesse at lave den slags og med de entre indtægter høre et tyveri fra et par skabe vist til i bagatel afdelingen og vil ikke gøre andet et ødelægge stedets ry og rygte. Det er en kendt sag, at tyveri kan ske fra skabene, men det er noget der bliver begået at dårlige gæster.

Jeg er kommet der meget og er også rimelig fortrolig med et par af de faste piger og de kan ikke bekræfte det. Det eneste jeg har bemærket er et dyk i vedligehold at interiøret.

Hvis man ikke kommer der for tit, oplever man altid nye og spændende piger. Man bør holde sig fra pigerne som er samlet i grupper. Pigerne som holder sig lidt for sig selv og har mere end standard ting på programmet er de bedste.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...