Hop til indhold
nordjyskfyr

Modne Karin

Recommended Posts

Hej brødre har længe tænkt på at skulle besøge modne Karin på 71 da i her på siden roser hendes franske og hendes væsen . Mit spørsmål er om hun tilbyder superfransk og sluger hun ? 

https://annoncelight.dk/showad/232646

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Jeg har besøgt Karin for et stykke tid siden.

Da gav hun Superfransk, og spyttede klatten ud.

Iøvrigt en dejlig kvinde.

Kh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun Anbefale hende hvis du er til modne kvinder, hun giver blow uden gummi men tror ikke hun sluger. Men ring til hende og spørg hun er rigtig sød at snakke med og vil helt bestemt fortælle om det er muligt

håber du får en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan oplyse lidt om hendes udsende , tænder lidt på at hun er naturlig behåret er det meget eller lidt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vel en af de glædespiger jeg har besøgt flest gange da hun arbejdede fast i Århus. Sidst jeg så hende var omkring 10 år siden. Dengang var hun let buttet, vil jeg kalde det, og naturligt men sparsomt behåret, så hvis du er bange for hår dernede, er det altså ikke specielt voldsomt. Hun havde kort lyst hår og et upåfaldende men kønt ansigt. De ti år der er gået kan jeg ikke sige hvordan hun er blevet formet med. Hun var, og er formentlig, en meget naturligt udseende kvinde, men hendes kvalitet er helt sikkert den måde hun modtager og taler med sine gæster på. Samtaler med hende kan i visse tilfælde sammenlignes med at møde et familiemedlem eller en god bekendt og går i alle retninger, så man egentlig kan føle sig langt væk fra det man egentlig kom for. Men når man så rammer sengen, bliver man ført til målet med stor gensidig nydelse. Hvis det tænder dig er hun topklasse. Tror den holder stadigvæk. Jeg kan ikke forestille mig at hun har mistet grebet. Noget af det der slog mig dengang var, at aldersforskellen ikke betød noget (jeg er yngre) og hun så bestemt hverken gammel ud i krop, sind eller væremåde.

Redigeret af Hedonis
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Karin i torsdags og kan kun nikke genkendende på ovenstående beskrivelse.  Jeg er normalt ikke til hår i maden, men den naturlige og sparsomne behåring var ikke noget problem. Hun nyder i den grad at blive slikket og er selv meget glad for sutte pil, og hun er vildt god til det i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sand

Hvad mener du lige med at have besøgt mor og datter? Har Karin "hjælp" af sin datter, eller mener du de to piger, der udgiver sig som mor og datter (og hvor Cille har oplyst, at de ikke er mor/datter, men bare synes konceptet er frækt)
Ha' en dejlig dag
1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mor og datter. Den er god nok. De har faktisk begge arbejde på samme adresse i Århus i en periode, men mig bekendt ikke samtidig. Senere kunne datteren besøges alene på en adresse i Trepkasgade. Hun er dog ikke aktiv mere. Ærgerligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...