Hop til indhold
sex2night

20 årig nybegynder, knep mig mens kæresten ser på

Recommended Posts

1000 kr. for 5-10 minutter?

Hvis de er ægte, så er det da et helt nyt niveau af storhedsvanvid.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Det er mig fra annoncen. Jeg er ikke fake og eventet er reelt. Jeg er helt nybegynder og det er min første gang. 

Billede vedhæftet som bevis. 

CJ69 du behøver jo ikke at vælge mig, du kan blot vælge en anden? 

IMG-20190912-103740.jpg

  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

5-10 min for 1000 det var sku dyrt, det svarer til en timepris på 6-12000 for fisse, det er ingen der er værd. Jo måske Katja K

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

5-10 min for 1000 det var sku dyrt, det svarer til en timepris på 6-12000 for fisse, det er ingen der er værd. Jo måske Katja K

Ja, her er "markedet" ramt helt skævt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 6 minutter siden:

Det ligner en scammer... 

Hvordan kan det være skam? Jeg er jo ægte og har bevist det? Pengene betales fysisk ved ankomst... Så hvori er skammen? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags oppustede priser skal  boykottes, så  udbyderen finder ud af at tilbyde i et anstændigt prisniveau

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på nu. Hun skriver jo tydeligt, at hun er nybegynder, hvilket tilsyneladende også gælder prisfastsættelsen, og det er jo en ærlig sag. Enhver "producent", der sender et produkt på markedet, har uden tvivl tårnhøje forventninger til salget. Om markedet så indfrier dem, er en hel anden sag.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden: