Hop til indhold
sex2night

20 årig nybegynder, knep mig mens kæresten ser på

Recommended Posts

1000 kr. for 5-10 minutter?

Hvis de er ægte, så er det da et helt nyt niveau af storhedsvanvid.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Det er mig fra annoncen. Jeg er ikke fake og eventet er reelt. Jeg er helt nybegynder og det er min første gang. 

Billede vedhæftet som bevis. 

CJ69 du behøver jo ikke at vælge mig, du kan blot vælge en anden? 

IMG-20190912-103740.jpg

  • Synes godt om 4
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

5-10 min for 1000 det var sku dyrt, det svarer til en timepris på 6-12000 for fisse, det er ingen der er værd. Jo måske Katja K

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

5-10 min for 1000 det var sku dyrt, det svarer til en timepris på 6-12000 for fisse, det er ingen der er værd. Jo måske Katja K

Ja, her er "markedet" ramt helt skævt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 6 minutter siden:

Det ligner en scammer... 

Hvordan kan det være skam? Jeg er jo ægte og har bevist det? Pengene betales fysisk ved ankomst... Så hvori er skammen? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags oppustede priser skal  boykottes, så  udbyderen finder ud af at tilbyde i et anstændigt prisniveau

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på nu. Hun skriver jo tydeligt, at hun er nybegynder, hvilket tilsyneladende også gælder prisfastsættelsen, og det er jo en ærlig sag. Enhver "producent", der sender et produkt på markedet, har uden tvivl tårnhøje forventninger til salget. Om markedet så indfrier dem, er en hel anden sag.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Ro på nu. Hun skriver jo tydeligt, at hun er nybegynder, hvilket tilsyneladende også gælder prisfastsættelsen, og det er jo en ærlig sag. Enhver "producent", der sender et produkt på markedet, har uden tvivl tårnhøje forventninger til salget. Om markedet så indfrier dem, er en hel anden sag.

Det her er internettet - hvor vover du at komme med argumenter baseret på logik og sund fornuft ? Hvad åbenbarede du netop for mit åsyn, din nederdrægtige slyngel? Jeg kan fortælle dig at jeg bestod min teologi-eksamen som en af de bedste i min klasse, har besøgt utallige plejehjem i sognet og jeg har konfirmeret over 300 folkeskoleelever. Jeg er uddannet i bibelen og er den bedste sognepræst i hele den danske folkekirke. Du er ikke andet for mig end en anden kirkegænger. Jeg kan udslette dig med en præcision der aldrig før er blevet set i dette provsti, mærk dig mine ord. Tror du at du kan slippe af sted med at åbenbare den slags profane logiske kommentarer på internettet? Tænk dig om, farisæer. I skrivende stund har jeg kontakt til mit netværk af biskopper rundt omkring i Danmark og din aktivitet bliver indberettet i kirkebøgerne, så bered dig på dommedag, synder. En dommedag der vil fjerne den patetiske ting du kalder din sjæl. Du kommer i helvede, knægt. Jeg kan være der hvor som helst, hvornår som helst, og jeg kan ekskommunikere dig på 700 måder og det er bare efter én bøn. Ikke alene er jeg uddannet i både det gamle og det nye testamente, jeg har adgang til hele den danske folkekirkes hellige relikvier og kan bruge dem til at få dig sendt direkte i helvede, synder. Hvis du blot havde vidst hvilken guddommelig gengældelse din lille ”kloge” kommentar ville forårsage, kunne det være du måske havde ladet være med at tale som slangen i Edens Have. Men det kunne du ikke, det gjorde du ikke, og nu betaler du prisen, din gudsforladte synder. Jeg vil bede til at Guds straf rammer dig.  Du kommer i helvede, knægt. 

Så kan du lære det !

/Francois

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domsub2019dk skrev, for 3 timer siden:

CJ69 du behøver jo ikke at vælge mig, du kan blot vælge en anden? 

 

Tak for tilladelsen - det var pænt af dig. 

Og jeg tror faktisk at jeg tager dig op på det tilbud, og vælger en helt anden.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 51 minutter siden:

.... Hvis du blot havde vidst hvilken guddommelig gengældelse din lille ”kloge” kommentar ville forårsage, kunne det være du måske havde ladet være med at tale som slangen i Edens Have. Men det kunne du ikke, det gjorde du ikke, og nu betaler du prisen, din gudsforladte synder. Jeg vil bede til at Guds straf rammer dig.  Du kommer i helvede, knægt. 

Så kan du lære det !

/Francois

Hvor er det dog befriende med en metafysisk kommentar i dette hav, der ellers er domineret af markedsfundamentalister :D. Jeg giver ved lejlighed gerne en øl på Lille Ørlinge kro.

Redigeret af Borende X
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Hvor er det befriende at kunne konstatere, at selvom man tydeligvis godt kan blive fuldstændig, uoprettelig tosset. 

Så er det stadig muligt, at bruge fornuftig grammatik og være på Guds hold ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

La vær at hoppe på dem, der kun opgiver en e-mailadresse - det er spam for at indsamle e-mailadresser.

 

Klassisk Eroguide

Først en der skråsikkert påstår at annoncen er falsk, selvom han intet aner om det, men bare synes at et gæt bør fremsættes som fakta.

Derpå en hel flok onanister, der ærgrer sig over at de ikke har råd.

 

 

.com.google.Chrome.gif

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne her "ekstra" har jeg sq ikke set før: "500 kr ekstra og du må slå mig på brysterne" :huh:

Tænk sig....jeg stadig kan blive forbavset herinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Domsub2019dk skrev, for 13 timer siden:

Det er mig fra annoncen.

Dejligt og modigt af dig at svare herinde - viser at du har ben i næsen - og ved at svare herinde, gør du det også muligt for interesserede at henvende sig til dig via en personlig besked, fremfor at bruge en email-adresse.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 timer siden:

 

Klassisk Eroguide

Først en der skråsikkert påstår at annoncen er falsk, selvom han intet aner om det, men bare synes at et gæt bør fremsættes som fakta.

Derpå en hel flok onanister, der ærgrer sig over at de ikke har råd.

 

 

.com.google.Chrome.gif

Klassisk Bebop

6.997 indlæg

0 anmeldelser eller indlæg som giver værdi.

  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 4 timer siden:

0 anmeldelser eller indlæg som giver værdi.

Ah, det passer nu ikke. Værdi kan være subjektivt, men det er objektivt at jeg har skrevet en pæn del anmeldelser (de drukner bare lidt). Jeg vil tro min ratio for (anmeldelser+svar på efterlysninger)/indlæg er cirka 10-20 gange så høj som fx Bx, der har givet dit indlæg en griner. Derudover korrigerer jeg en del faktuelle oplysninger i generel debat. Men du kan jo blokere mig, hvis du finder samtlige indlæg værdiløse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Ah, det passer nu ikke. Værdi kan være subjektivt, men det er objektivt at jeg har skrevet en pæn del anmeldelser (de drukner bare lidt). Jeg vil tro min ratio for (anmeldelser+svar på efterlysninger)/indlæg er cirka 10-20 gange så høj som fx Bx, der har givet dit indlæg en griner. Derudover korrigerer jeg en del faktuelle oplysninger i generel debat. Men du kan jo blokere mig, hvis du finder samtlige indlæg værdiløse.

Det må du da meget gerne uddybe.

Men a propos faktuelle oplysninger, så har I læger altså et ret endimensionalt syn på mennesket, sådan som det fremgår af vor sidste disput. I betragter det oftest udelukkende som et fysisk element, hvor jeg antydede, at det består af langt mere end det, og at det fysiske kun er mindstedelen. Nå, schwamm darüber, jeg skal ikke afspore tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det må du da meget gerne uddybe.

Det er statistik.

Borende X skrev, for 2 minutter siden:

I læger

Hov, det er ikke velset at omtale andre brugere med nedsættende betegnelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Det er statistik.

Hov, det er ikke velset at omtale andre brugere med nedsættende betegnelser.

Til det første: Hvor mange anmeldelser har du så registreret fra min side? Til det andet: Jeg troede, at læger var velanskrevne. Det forlyder, at de ofte scorer ved selskabelige lejligheder ;).

I al fordragelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Vil bare sige jeg synes at for mange kommentarer er lige gyldige i forhold til piges tilbud som jeg faktisk synes ar pæn pirrende og kudos til hende for at svare med et billede.

Redigeret af cumonface
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 5 minutter siden:

 Vil bare sige jeg synes at for mange kommentarer er lige gyldige i forhold til piges tilbud som jeg faktisk synes ar pæn pirrende og kudos for hende at svare med et billede.

Fint. Det ser ud til, at du tager en for holdet. Og selv bestrider udgiften – mange af os andre har ikke råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 12/9/2019 at 14:44:

 Jeg giver ved lejlighed gerne en øl på Lille Ørlinge kro.

Hvis du kan rykke Lille Ørlinge kro til Danmarks skønneste område, Odsherred, og samtidig skifte øllen ud til en omgang single malt whisky fra hebriderne, så dukker jeg gerne op. Ellers må du drikke alene. -_-

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...