Hop til indhold

Kiem Mulato - ægte billeder?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tog en for holdet. Hun er lækkker!! Sød og serviceminded. Jeg var kl. 16:30 første kunde idag, og hun brokkede sig iver at det var et dårligt sted. Det er det så også. I en aflåst gård med frustrerede beboere - kan man måske godt forstå. Derfor tror jeg også man skal skynde sig hvis man vil nå at opleve hende. Kroppen er stram og med samba former. Brysterne er bog hjulpet lidt, men det betyder (for en gangs skyld) ikke så meget. De sidder perfekt og hun bruger dem. Hun kan godt tåle at man går lidt til den, og på mig virkede hun oprigtigt liderlig. Som en kæreste man ikke hr set i lang tid, og som bare vil have pik. Tja, ikke så ringe endda. :)

Skrevet

Tak gamle rotte for at du fik fedtet rotten i grotten - cool:)

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 12.9.2019 at 17:25:

Jeg tog en for holdet. Hun er lækkker!! Sød og serviceminded. Jeg var kl. 16:30 første kunde idag, og hun brokkede sig iver at det var et dårligt sted. Det er det så også. I en aflåst gård med frustrerede beboere - kan man måske godt forstå. Derfor tror jeg også man skal skynde sig hvis man vil nå at opleve hende. Kroppen er stram og med samba former. Brysterne er bog hjulpet lidt, men det betyder (for en gangs skyld) ikke så meget. De sidder perfekt og hun bruger dem. Hun kan godt tåle at man går lidt til den, og på mig virkede hun oprigtigt liderlig. Som en kæreste man ikke hr set i lang tid, og som bare vil have pik. Tja, ikke så ringe endda. :)

Tak for info! Er numsen også hjulpet? 

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 12.9.2019 at 17:25:

I en aflåst gård med frustrerede beboere

Starter vejnavnet med Å?

Skrevet
shure skrev, for 11 timer siden:

Tak for info! Er numsen også hjulpet? 

Nej, den er helt naturlig og super spænstig.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 38 minutter siden:

Nej, den er helt naturlig og super spænstig.

Spændende..er den lige så fyldig som på billederne? 

Beklager de mange spørgsmål..

Skrevet

Hun er taget tilbage til Hamborg, så det er lidt umsonst nu. 

Men ellers kan jeg kun bekræfte det gode indtryk rotten fik. Vildt lækker og lidenskabelig samba sex jeg fik i lørdags. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.