Hop til indhold
Gæst

Kiem Mulato - ægte billeder?

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet. Hun er lækkker!! Sød og serviceminded. Jeg var kl. 16:30 første kunde idag, og hun brokkede sig iver at det var et dårligt sted. Det er det så også. I en aflåst gård med frustrerede beboere - kan man måske godt forstå. Derfor tror jeg også man skal skynde sig hvis man vil nå at opleve hende. Kroppen er stram og med samba former. Brysterne er bog hjulpet lidt, men det betyder (for en gangs skyld) ikke så meget. De sidder perfekt og hun bruger dem. Hun kan godt tåle at man går lidt til den, og på mig virkede hun oprigtigt liderlig. Som en kæreste man ikke hr set i lang tid, og som bare vil have pik. Tja, ikke så ringe endda. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure
Gammel rotte skrev, den 12.9.2019 at 17:25:

Jeg tog en for holdet. Hun er lækkker!! Sød og serviceminded. Jeg var kl. 16:30 første kunde idag, og hun brokkede sig iver at det var et dårligt sted. Det er det så også. I en aflåst gård med frustrerede beboere - kan man måske godt forstå. Derfor tror jeg også man skal skynde sig hvis man vil nå at opleve hende. Kroppen er stram og med samba former. Brysterne er bog hjulpet lidt, men det betyder (for en gangs skyld) ikke så meget. De sidder perfekt og hun bruger dem. Hun kan godt tåle at man går lidt til den, og på mig virkede hun oprigtigt liderlig. Som en kæreste man ikke hr set i lang tid, og som bare vil have pik. Tja, ikke så ringe endda. :)

Tak for info! Er numsen også hjulpet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure
Gammel rotte skrev, for 38 minutter siden:

Nej, den er helt naturlig og super spænstig.

Spændende..er den lige så fyldig som på billederne? 

Beklager de mange spørgsmål..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Hun er taget tilbage til Hamborg, så det er lidt umsonst nu. 

Men ellers kan jeg kun bekræfte det gode indtryk rotten fik. Vildt lækker og lidenskabelig samba sex jeg fik i lørdags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...