Gæst Skrevet 12. September, 2019 http://romantica.dk/profil.php?id=164 jeg har gået og luret lidt på mia her de sidste dage, er der en herinde som har været forbi? kh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 12. September, 2019 Glæd dig det er alletiders - vil ikke gå i enkeltheder - det er en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2019 fiskermanden skrev, for 45 minutter siden: Glæd dig det er alletiders - vil ikke gå i enkeltheder - det er en oplevelse Dejligt, men kan du fortælle bare lidt? Indlevende, hvordan kysser hun etc?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2019 Slet ingen som har besøgt hende ?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 14. September, 2019 savage skrev, 1 time siden: Slet ingen som har besøgt hende ?:) Jeg har besøgt hende, hun er rigtig sød og flot. Alderen holder ikke helt, hun har rundet de 30. Men hun holder sig godt. Hvis du er babsoman så er hun lige noget for dig, hun har et par kasser der bare sider perfekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. September, 2019 TorbenT skrev, for 22 minutter siden: Jeg har besøgt hende, hun er rigtig sød og flot. Alderen holder ikke helt, hun har rundet de 30. Men hun holder sig godt. Hvis du er babsoman så er hun lige noget for dig, hun har et par kasser der bare sider perfekt! Fantastisk! Er de naturlige eller hjulpet lidt? Hvordan er hun ellers? Indlevende, god kysser etc?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg