Hop til indhold
Guest fickenstein

med bveninde til luder i Fl.

Recommended Posts

Gæst

Er lige kommet hjem fra en dejlig weekendtur til Flensborg med min bveninde,hun er en pige som jeg har mødt på dating for et lille års tid siden,i hendes pure ungdom har hun engang slikket fisse på en pige og hun har heller ikke været afvisende overfor at finde en anden pige ,så vi så kunne hygge os alle tre,detskulle dog bare ikke være en af hendes veninder.

Jeg forslog så for noget tid siden,at næste gang vi skulle på tur til Flensborg,skulle vi prøve at besøge en luder sammen,hun ved godt at jeg har besøgt ludere,til min store overraskelse sagde hun ja til min ide,om at besøge en luder sammen.

Her i fredags var det så ,så vidt-hjemmefra havde vi kigget på fair-girls og min bveninde syntes bedst om Isabella på feldstrasse og Fynja på finkenstrasse,Fynja har jeg besøgt for et par år siden og hun er da meget sød,men ingen superoplevelse,så vi satser på Isabella på Feldstrasse.

Hun er en vaskeægte latinobabe fra Brazil,og den som min bveninde syntes bedst om ud fra billederne.

Jeg ringer fra vores hotel og kommer igennem til Isabella,hendes engelske er gebrokkent og de 10 ord jeg kan sige på spansk hjælper heller ikke meget,så jeg tror ikke hun forstod ,at vi ville komme som et par for at besøge hende.

Vi ankommer så til feldstrasse kort tid efter,hoveddøren er heldigvis ikke låst som i gamle dage så vi kan gå direkte ind og ringe på ved ISABELLA SOM HOLDER TIL PÅ FØRSTESALEN SAMMEN MED en kollega,det er mig der ringer på og min bveninde står længere nede af trappen.

Isabella åbner med et stort smil og ser meget overrasket ud da hun opdager min veninde længere nede af trappen,jeg vifter så med nogle eurosedler og spørger om det er muligt at besøge hende som par,vi bliver lukket ind og står så foran døren til køkkenet hvor forhandlingen begynder.Hun griner over hele hovedet og peger på min veninde og så på hende selv-si si siger jeg og laver et fisseslikker tegn-no problem siger hun på portugisisk-service speicial.

vi aftaler en halv time til 150 euro med masser af lesbisk-vi bliver sendt i bad,hvorefter Isabella selv går på badeværelset.

Da hun kommer tilbage begynder de to piger at tungekysse hinnanden og ligge og røre ved hinnanden,Isabella begynder også at slikke på min venindes bryster samtidig med at hun ligger og spiller min pik,hun begynder så at slikke fisse på min veninde ,som ligger stiv som et brædt,man kan godt se at det er hendes første gang til luder,Isabella slikker fissen godt og min veninde begynder at stønne og bevæge sig,jeg siger så isabella at hun også kan lide at få en finger op,Isabella smører så glidecreme på fingeren og knepper hende med den samtidig med at hun slikker på skamlæberne og klitten,så begynder min veninde for alvor at give lyd fra sig-så er det min tur til at være med i leger,isabella montere gummi med munden og smører hendes fisse ind i gel hvorefter jeg tager hende i doggy imens hun slikker fisse på min veninde,derefter bytter pigerne ,og min veninde slikker nu ISABELLAS fisse-hele tiden var der masser af kys både til mig og min veninde-det var frækt at se hvordan de lå og rigtig slikkede og kyssede hinnanden.

Isabella er en sød og meget imødekommende latino med store flotte bryster og et super godt humør,min veninde siger at hun var glad for oplevelsen og det levede fuldt op til hendes forventninger,der var en god kemi og Isabella så ud som om hun ikke havde lavet andet end at slikke fisse og kunne li det.

Jeg tror ikke det er sidste gang vi har været til luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...