bananrepu9 20 Skrevet 11. September, 2019 Hej Jeg er meget tiltrukket af denne modne kvinde: https://annoncelight.dk/showad/248101 Nogen der vil berette om et besøg? Er fransk, superfransk hos hende, er det ene billede retvisende? pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 11. September, 2019 (edited) Sød og lækker kvinde, der er anmeldt et par gange herinde. Hun er en moden slank MILF med en fin krop. Billedet kunne godt være hende - det er i hverfald retvisende. Sexen er lidt i den bløde ende - men en god GEF. Hun sutter ikke uden. Redigeret 11. September, 2019 af Thunder78 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 370 Skrevet 11. September, 2019 Kan tilslutte mig Thunder 78, hun er dejlig at besøge. Spørg hende om hendes service. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 314 Skrevet 12. Maj, 2021 Kommer lige fra et besøg hos Tess. Hun er som andre skriver dejlig at besøge (dette var mit første, men forhåbentlig ikke det sidste) Tess er nem at snakke med, en dejlig slank kvinde. Det er tydeligt, at hun forstår til fulde hvordan man tænder en mand. Fantastisk blowjob og den måde hun rider når hun sidder ovenpå, den har jeg i hvert fald ikke prøvet før, den fik lillemanden til at strække sig endnu længere og hvis ikke vi havde byttet plads ja så ..... Helt sikkert en oplevelse jeg gerne vil gentage, min og Tess's krop passer perfekt sammen til hvad jeg synes er dejlig lagen gymnastik: Håber det falder i hak, så vi kan ses en anden gang gamlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg