Hop til indhold
Guest Campisten

Spiller før besøg

Recommended Posts

Guest Campisten

Er jeg den eneste som godt kan finde på at tage en lille håndtrold før jeg besøger en GP? Jeg har oplevet at jeg kan holde en del længer (=mere for pengene) hvis jeg gør det.

Hvis der har gået noget tid så bliver det ligesom M. Laudrup, 2 hurtige ryk og så en aflevering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Campisten skrev, for 31 minutter siden:

Er jeg den eneste som godt kan finde på at tage en lille håndtrold før jeg besøger en GP? Jeg har oplevet at jeg kan holde en del længer (=mere for pengene) hvis jeg gør det.

Hvis der har gået noget tid så bliver det ligesom M. Laudrup, 2 hurtige ryk og så en aflevering. 

Jeg forstår, hvad du mener, men hvad nu hvis du ikke kan få rejsning når du er hos hende? Så har du jo for alvor spildt både penge, sæd og køkkenrulle !  Og så risikerer hun bare at få en dårlig anmeldelse af dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en god strategi, men der nogle piger der vil bemærke at der mangler noget..;)

I mine yngere dage havde jeg det på samme måde som 'Brian Laudrup' i første runde, men i næste runde som 'Jan Mølby'  - ikke til at vælte :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Campisten skrev, for 50 minutter siden:

Er jeg den eneste som godt kan finde på at tage en lille håndtrold før jeg besøger en GP? Jeg har oplevet at jeg kan holde en del længer (=mere for pengene) hvis jeg gør det.

Hvis der har gået noget tid så bliver det ligesom M. Laudrup, 2 hurtige ryk og så en aflevering. 

Så det er ikke "Han skyder.. Nej han venter!"

Jeg har vist mere det omvendte problem, hvor det endnu ikke er lykkedes mig at komme under et GP besøg. Det har så gerne medført at jeg har måttet tage en spiller når jeg er kommet hjem, men dog med en dejlig pige frisk i erindringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, da jeg var yngre, gjorde jeg det tit, men når man kommer lidt op i aldre er det ikke nødvendigt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer altid, at onanerer både før under og efter et samleje.

Det troede jeg var meget normalt, men det er det måske ikke :rolleyes::rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Campisten skrev, for 4 timer siden:

Er jeg den eneste som godt kan finde på at tage en lille håndtrold før jeg besøger en GP? Jeg har oplevet at jeg kan holde en del længer (=mere for pengene) hvis jeg gør det.

Hvis der har gået noget tid så bliver det ligesom M. Laudrup, 2 hurtige ryk og så en aflevering. 

Nej, lige omvendt . Jeg kommer sjældent når jeg dyrker sex . Så det er bedst ikke at tage en spiller  lige inden. Ofte “ faker” jeg en orgasme hos en GP, da de kan finde på at tage det personligt hvis man ikke kommer. :huh: Så skynder jeg mig at tage kondomet af selv, og sige “tusind tak”. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også omvendt her. Før et pigebesøg sover jeg mindst tre døgn med hænderne over dynen. Så er der desto mere, der skal "ud" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har vist mere det omvendte problem, hvor det endnu ikke er lykkedes mig at komme under et GP besøg. Det har så gerne medført at jeg har måttet tage en spiller når jeg er kommet hjem, men dog med en dejlig pige frisk i erindringen.

Det må da være lidt æv, eller betyder det mindre for dig? :huh: Håndtrolden efter besøg kan jeg nu også nikke genkendende til, for lige at få lidt mere ud af oplevelsen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 1 time siden:

Nej, lige omvendt . Jeg kommer sjældent når jeg dyrker sex . Så det er bedst ikke at tage en spiller  lige inden. Ofte “ faker” jeg en orgasme hos en GP, da de kan finde på at tage det personligt hvis man ikke kommer. :huh: Så skynder jeg mig at tage kondomet af selv, og sige “tusind tak”. :rolleyes:

Det har jeg aldrig oplevet som  nødvendigt. Tværtimod har jeg mødt masser af forståelse hos pigerne for at vi alle er forskellige, og når jeg siger stop uden at være kommet, så er det ikke pigen der gør noget forkert. Derhjemme derimod kan jeg dog godt rende ind i situationer hvor hun tror hun ikke gør det godt nok.

Loser skrev, 1 time siden:

Det må da være lidt æv, eller betyder det mindre for dig? :huh: Håndtrolden efter besøg kan jeg nu også nikke genkendende til, for lige at få lidt mere ud af oplevelsen. :)

Jeg tror nu at min seksualitet også sidder mange andre steder end i spidsen af min pik. Jeg er blandt andet ret "crazy" med fransk/sorte kys til pigen, berøre hende på kroppen, kys og øjenkontakt. Tilsammen kan det give den der boblende lyserød sky fornemmelse hvor man går rundt med hendes duft på sig, og følelsen af hendes krop i fingrene, og bare føler sig helt lykkelig indvendig, og så synes jeg lidt det er underordnet om jeg kommer under besøget eller flere gange efter når jeg tænker på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 11.9.2019 at 12:24:

..... Jeg har vist mere det omvendte problem, hvor det endnu ikke er lykkedes mig at komme under et GP besøg. Det har så gerne medført at jeg har måttet tage en spiller når jeg er kommet hjem, men dog med en dejlig pige frisk i erindringen.

Det er vist ikke så unormalt endda.

Jeg holder gerne hænderne over dynes i tre dage før besøget. Det ville jo være ærgerligt at spilde noget forlods. Jeg har gerne en god opvarmning med pigen og alle mulige fysiske øvelser. Og ofte hænder det, at jeg slutteligt kun kommer med en svenskers hjælp. Sådan har det faktisk været helt fra ungdommen, og derfor har jeg aldrig lagt noget særligt i det under GP-omstændigheder. Det er uden tvivl noget psykisk, der ligger langt tilbage, da der aldrig har været problemer med "hjemmesymaskinen".

Det er af og til sket, at jeg har måttet foretage "det videre" hjemme. Men sprøjtet i nuet betyder ikke noget, for det er samværet, liderligheden, fællesskabsfølelsen, værdsættelsen og den dejlige psykiske følelse af at "være oppe", der er vigtig. I hvert fald for mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...