Hop til indhold
Guest Altidliderlig29

Frækt Blow med slug og Deep i Horsens

Recommended Posts

Guest Altidliderlig29

Har haft besøg af 

https://annoncelight.dk/showad/252660

hun skriver hun er xl, men hun er meget, meget stor. Det eneste jeg kunne med hende var blowjob det er hun god til ja, men er så stor at jeg ikke kunne tænde på hende. Så mundkneppede hende med lukkede øjne om kom hun slugte og jeg sagde farvel. Man skal være til fede piger for at kunne tænde på hende. Hun er sød er ikke det, men underdriver i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan ikke beskyldes for at bruge falske billeder. 

Hendes højde og drøjde står da fint oplyst i annoncen. 

Hvordan kunne du forvente andet end en stor pige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jeg er nu lidt mere positiv;

Blev mødt af én dejlig pige, som gjorde mig én glad mand. Og der er jo ingen grund til, at beskrive hende -> der er jo billede her på siden af hende.

Og, tak, til "Frodige Ida" for hendes indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Altidliderlig29
WhoKnowsWhat skrev, for 5 timer siden:

Jeg er nu lidt mere positiv;

Blev mødt af én dejlig pige, som gjorde mig én glad mand. Og der er jo ingen grund til, at beskrive hende -> der er jo billede her på siden af hende.

Og, tak, til "Frodige Ida" for hendes indlæg.

Ingen billeder på annoncelight 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Altidliderlig29
Altidliderlig29 skrev, Lige nu:

Ingen billeder på annoncelight 

Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altidliderlig29 skrev, for 10 minutter siden:

Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt 

100kg fordelt på 170cm - ved ikke hvad du havde forventet?

1kg fedt fylder noget mere end 1kg muskel.

Edit: det giver en BMI på 35 (ca) som kategoriseres som svært overvægtig.

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altidliderlig29 skrev, for 10 minutter siden:

Man ser ikke hvor stor hun er det er ekstremt 

Øhhh hvordan vil du have at andre skal vudere det du skriver når der ikke er billede på annoncen? 

Men ord som Fed /ekstrem hvis hendes data er sandt så håber jeg ikke du vælger at besøge mig og efterfølgende at ligge en anmeldelse op herinde for jeg er også en voksen kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver hun er god til blow og slugte som aftalt.

Så burde hun have fået en god og positiv anmeldelse, da du jo har været tilfreds med hendes ydelse.

Hun har jo ikke prøvet at skjule hun er kvinde af en vis str.

Så det virker ikke fair eller rimeligt at du er så hård i din retorik af hendes str.

Redigeret af Fræk-mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Kan se du er utilfreds med min str. Men jeg har også skrevet i min annonce min vægt.. Jeg er en stor pige, og hvis du ikke tænder på store piger skulle du ikke have bestilt mig.. Så du burde finde ud af hvad du er til :) jeg gør altid mit bedste for kunden og vil helst sørge for manden er tilfreds og det er der også mange der kan lide mig for.. Jeg har intet problem med at være nøgen eller vise min krop frem.. For jeg kan godt lide hvordan min krop ser ud og bare mit udseende generelt.. Så beklager hvis du har fået et dårligt indtryk af mig og min krop.. Men du er 1 ud af fx. 10 som kan lide mit udseende og det jeg kan og gør for hver mand :)jeg er en sød, lyttende og forstående pige så det er okay at du ikke kunne lide hvad du så, så kommer du jo bare ikke igen til mig.. men husk at store tøser er nogengange en mands frækkeste drøm ;)mvh T (XXLBlowtøs) 170/110.. Så du ikke i tvivl.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og tak for din støtte frodige Ida, du burde kende til det? kan også se du er en frodig pige :) og du har heller ingen problemer med dit udseende for du ser smuk ud og har en dejlig krop kan jeg se:) det er det der også tæller.. Jeg ville fx. Elske hvis jeg kunne gå nøgen rundt derhjemme og så lige gå ned i netto.. Ville være fedt hvis alle i hele verden gik nøgen rundt, det er smukt og dejligt at se så mange forskellige former af kroppe og forskellige udseende.. For alle er ikke ens, og det er forskelligt hvad man kan lide og tænder på.. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Altidliderlig29 skrev, den 11/9/2019 at 07:12:

Har haft besøg af 

https://annoncelight.dk/showad/252660

hun skriver hun er xl, men hun er meget, meget stor. Det eneste jeg kunne med hende var blowjob det er hun god til ja, men er så stor at jeg ikke kunne tænde på hende. Så mundkneppede hende med lukkede øjne om kom hun slugte og jeg sagde farvel. Man skal være til fede piger for at kunne tænde på hende. Hun er sød er ikke det, men underdriver i annoncen.

Hvorfor  gennemføre  aftalen  når  du  ser  hende  og  kan  konstatere  du  ikke  tænder  på  hende?

Du  kunne  havde  valgt  at  takke  pænt  nej  tak.

Mænd  som  dig  der  besøger  en  de  ikke  tænder  på, og  derefter  anmelder  negativt  burde  skamme  sig.  Hun  har  ikke  forsøgt  at  snyde  med  hendes  størrelse  - ros til @XLBlowTøs for  at  acceptere  sin  krop. 

Jeg  undgår  meget  bevidst  de  mænd  som   udtrykker  at  de  er  til  petit  piger,  så  jeg  ikke  havner  med  en  anmeldelse  som  denne,  da  jeg  ikke  er  petit  eller  en  pige (ung). 

Det  er  fair  du  ikke  er  til  store  kvinder,  men  så  lad  da  vær  med  at  opsøge  noget  du  ikke  tænder  på. 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
XLBlowTøs skrev, for 21 timer siden:

Hej. Kan se du er utilfreds med min str. Men jeg har også skrevet i min annonce min vægt.. Jeg er en stor pige, og hvis du ikke tænder på store piger skulle du ikke have bestilt mig.. Så du burde finde ud af hvad du er til :) jeg gør altid mit bedste for kunden og vil helst sørge for manden er tilfreds og det er der også mange der kan lide mig for.. Jeg har intet problem med at være nøgen eller vise min krop frem.. For jeg kan godt lide hvordan min krop ser ud og bare mit udseende generelt.. Så beklager hvis du har fået et dårligt indtryk af mig og min krop.. Men du er 1 ud af fx. 10 som kan lide mit udseende og det jeg kan og gør for hver mand :)jeg er en sød, lyttende og forstående pige så det er okay at du ikke kunne lide hvad du så, så kommer du jo bare ikke igen til mig.. men husk at store tøser er nogengange en mands frækkeste drøm ;)mvh T (XXLBlowtøs) 170/110.. Så du ikke i tvivl.. 

Ja jeg havde ikke tvivlet et sekund på at aflægge dig et besøg frække, hvis det ikke lige var fordi det der med afstanden.

Men håber ikke for dig der kommer flere svinske udtalelser herinde, for vælger selvfølgelig og stole på hvad du skriver vedr dig selv, og det er virkelig LIGE min smag...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...