Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er sikker på, at Chelly har alle de kunder, hun har brug for. Men jeg vil nu alligevel minde jer om, at hun er tilbage i Glostrup. Denne ungpige, denne kurtisane, denne forfører, denne gudinde på aller aller øverste hylde:wub:

Chelly er som de fleste ved belgier. Hendes sex er fantastisk. Hendes nærvær er uforligneligt. Hendes tungekys er ikke af denne verden. Ud over alt det, så er hun sød, følsom og dybtfølende at føre en samtale med.  

I dag havde jeg næsten 1 time in heaven. Og jeg var endda ikke helt oplagt. En begyndende halsbetændelse havde sneget sig ind. Et indtag af piller hjalp ikke. Så nu ligger jeg herhjemme med ondt i halsen og længes. Åhh jeg længes<3

I øvrigt så jeg hendes nye roomie. Typisk Chelly, så hentede hun hende bare for at hilse. Det er Tiffany. Waauw hvor så hun også fræk ud. Hende kunne jeg godt spendere en halv eller hel time med, hvis jeg da kan lade være med at dreje af mod Chellys dør;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sikker på, at Chelly har alle de kunder, hun har brug for. Men jeg vil nu alligevel minde jer om, at hun er tilbage i Glostrup. Denne ungpige, denne kurtisane, denne forfører, denne gudinde på aller aller øverste hylde:wub:

Chelly er som de fleste ved belgier. Hendes sex er fantastisk. Hendes nærvær er uforligneligt. Hendes tungekys er ikke af denne verden. Ud over alt det, så er hun sød, følsom og dybtfølende at føre en samtale med.  

I dag havde jeg næsten 1 time in heaven. Og jeg var endda ikke helt oplagt. En begyndende halsbetændelse havde sneget sig ind. Et indtag af piller hjalp ikke. Så nu ligger jeg herhjemme med ondt i halsen og længes. Åhh jeg længes<3

I øvrigt så jeg hendes nye roomie. Typisk Chelly, så hentede hun hende bare for at hilse. Det er Tiffany. Waauw hvor så hun også fræk ud. Hende kunne jeg godt spendere en halv eller hel time med, hvis jeg da kan lade være med at dreje af mod Chellys dør;)

Thank you so much for your kind words <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chelly skrev, for 3 timer siden:

Thank you so much for your kind words <3

Chelly, are you from the Flemish part or the Vallonian part of Belgie ? My french (the language ;)) is a bit rusty, but my dutch is still fluent after all these years in Denmark, and it would be great having a session with someone from the old country :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 timer siden:

Chelly, are you from the Flemish part or the Vallonian part of Belgie ? My french (the language ;)) is a bit rusty, but my dutch is still fluent after all these years in Denmark, and it would be great having a session with someone from the old country :-P

Hi Francois,i'm not from the Flemish part,i'm from Bruxelles,so i speak very good french!But you can practice with me!:PP.S. sorry for my bad english:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en skidt tur hos en Thai pige, som gav et middelmådigt blow job og kun en tungespis med i kysset, efter køb af fuld pakke, måtte jeg have noget sikkert sex  - oprejsning efter både dårlig pige og spildte penge, kender vi det ikke all? :-) købte 30 dejlige min. med Chelly. 

Og jeg blev så glad. Det er som at komme hjem til sin vidunderlige søde opmærksomme liderlige kæreste, bare bedre - for det er 100 % nydelse med Chelly. Og hun er både super fræk og super sød. Åh hendes kys - våde, dybe, legende, krævende tungekys - hvordan gør hun det, det er 'even better then the real thing' - hvordan denne høje standart, denne sexede flirten - hendes vedvarende intense, dybe, varierede økoblow - og hvordan kunne jeg overhovedet tænke på at gøre noget som helst andet .... Hun blir nød til at komme igen, og igen og igen - Hun er vores :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten
rms skrev, den 17/9/2019 at 12:01:

Hvor gammel er hun ? 

Jeg har besøgt hende, hun er lækker. Hun skriver 24. Dette kunne godt være rigtigt, måske 25-26. Men det er svært når de har make up på at vurdere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chelly skrev, den ‎11‎-‎09‎-‎2019 at 10:25:

Hi Francois,i'm not from the Flemish part,i'm from Bruxelles,so i speak very good french!But you can practice with me!:PP.S. sorry for my bad english:huh:

Hiii Chelly

dont worry about your English, !! as long as you are good to "french"  :D kisssssssssssssssss

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 3 timer siden:

Hiii Chelly

dont worry about your English, !! as long as you are good to "french"  :D kisssssssssssssssss

Eller dansk haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne her verden er ny for mig. 

Efter et fantastisk, nu afsluttet ægteskab, hvor jeg fik alt det mænd drømmer om, og mere til, og i stride strømme, var der dog én ting der manglede - et blowjob med slug. 

Så i dag efter mange moralske skrupler bestilte jeg tid til dette hos Chelly. 

Hun er så smuk, så smuk, så billederne gengiver slet ikke denne skønhed. Så flot nøddebrun, så flotte øjne, så flot en krop. Jeg var solgt. 

Da jeg tog hende bagfra, tænkte jeg bare, så flot en krop har jeg aldrig kigget ned på. (Og hun var flottere forfra, men I ved hvad jeg mener). 

Hun gav blowjob, red mig, missionær, doggi - og hun var gudeskøn.

Mine moralske tømmermænd vandt dog kampen og jeg kunne ikke komme ☹️ Chelly gjorde virkelig hvad hun kunne. 

Hendes kys er, som en anden skriver, ikke af denne verden. Aldrig har jeg fået så sensuelle kys. Har lyst til næste gang bare at ligge med lillemand i hendes skede mens vi kysser, og så glemme præstationsangst, sex og blowjob. 

Jeg kommer igen, og det vil jeg blive ved med, indtil de skide moralske tanker bliver overmandet.

Ord har svært ved at beskrive det skønne jeg i dag oplevede  

Chelly, du er vidunderlig.

Mvh en nybegynder 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exhibben skrev, den 24/9/2019 at 20:44:

Denne her verden er ny for mig. 

Efter et fantastisk, nu afsluttet ægteskab, hvor jeg fik alt det mænd drømmer om, og mere til, og i stride strømme, var der dog én ting der manglede - et blowjob med slug. 

Så i dag efter mange moralske skrupler bestilte jeg tid til dette hos Chelly. 

Hun er så smuk, så smuk, så billederne gengiver slet ikke denne skønhed. Så flot nøddebrun, så flotte øjne, så flot en krop. Jeg var solgt. 

Da jeg tog hende bagfra, tænkte jeg bare, så flot en krop har jeg aldrig kigget ned på. (Og hun var flottere forfra, men I ved hvad jeg mener). 

Hun gav blowjob, red mig, missionær, doggi - og hun var gudeskøn.

Mine moralske tømmermænd vandt dog kampen og jeg kunne ikke komme ☹️ Chelly gjorde virkelig hvad hun kunne. 

Hendes kys er, som en anden skriver, ikke af denne verden. Aldrig har jeg fået så sensuelle kys. Har lyst til næste gang bare at ligge med lillemand i hendes skede mens vi kysser, og så glemme præstationsangst, sex og blowjob. 

Jeg kommer igen, og det vil jeg blive ved med, indtil de skide moralske tanker bliver overmandet.

Ord har svært ved at beskrive det skønne jeg i dag oplevede  

Chelly, du er vidunderlig.

Mvh en nybegynder 

 

Tak for en ærlig anmeldelse !  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...