Hop til indhold

XxxCouture

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/282468

nogen der har været der 

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 53 minutter siden:

Hun er omtalt her og ikke for det gode

tak for hjælpen stopper alt kontakt 

Skrevet
Altidliderlig29 skrev, for 12 minutter siden:

tak for hjælpen stopper alt kontakt 

Ingen årsag.....lad os endelig høre hvis hun fortsætter og forsøger at lokke dig med videre :)

"Hun" er jo en af de slags der ofte laver 2 spam-tråde herinde og efter et par linjer skiver " Kom med mig her" efterfulgt af et eller andet tåbeligt link....

Skrevet
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Ingen årsag.....lad os endelig høre hvis hun fortsætter og forsøger at lokke dig med videre :)

"Hun" er jo en af de slags der ofte laver 2 spam-tråde herinde og efter et par linjer skiver " Kom med mig her" efterfulgt af et eller andet tåbeligt link....

ja

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 16 timer siden:

Så skete det vil over på love dates, sender virkelig nogle dejlige billeder, men de bliver slettet for hvis det ikke er hende så ved jeg ikke hvor de kommer fra. 

• 2 weeks later...
Skrevet

De par gange jeg har modtaget henvisningen til en betalingsside har jeg svaret at de er nogle skide svindlere og de skal gå ad Helvede til. Så er annoncen blevet  slettet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.