Gammelnisse 73 Skrevet 10. September, 2019 Fik lyst til at besøge Nana efter at have været hos Meena et par gange. Jeg må sige, det var en virkelig positiv oplevelse - den pige kan noget med massage :-), så hvis massagedelen er lige så vigtig som 'den sjove del', er Nana absolut et besøg værd. Uden at gå specielt i detaljer er hun også lækker til afslutningsdelen - men særlig massagedelen var jeg vild med, væsentlig over de fleste piger jeg har besøgt i Vejle. Det bliver ikke sidste gang hun skal besøges. https://annoncelight.dk/showad/277766 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 10. September, 2019 Det lyder godt, men hører den ikke til under thai-anmeldelserne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 11. September, 2019 Jo, ligger den ikke der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 12. September, 2019 Gammelnisse skrev, for 20 timer siden: Jo, ligger den ikke der? Nu gør den, efter den blev flyttet af admin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg