Hop til indhold
BennyBom

peumpoon Nørresundby

Recommended Posts

Besøgte https://annoncelight.dk/showad/280279 
Ringede og aftalte tid. Hun taler et fornuftigt engelsk, men Dansk er ikke så godt.
Mødte til tiden og ringede på. Der gik flere minutter inden hun åbnede, så jeg var faktisk lige ved at smutte igen.
Kom indenfor og blev spurgt til hvad jeg ønskede. Forklarede at jeg gerne ville tage det hen ad vejen, men det var ikke en mulighed. Det skulle aftales på forhånd og afregnes ligeså.
Sagde ja til en omgang massage og efterfølgende tantra. Det er jo altid lidt spændende hvad tantra dækker over hos en thai. De har tilsyneladende hver deres opfattelse af det og det har endnu ikke været i stil med den tantra som dyrker af tantrikere. 
Her fik jeg en ok massage, der dog på ingen måde var noget særligt. Herefter "turn around". og så gik tantraen i gang. Dvs hun forlod rummet i 5 minutter, kom tilbage, iførte sig gummihandsker og stak en finger i røven, mens hun gav et håndjob. Det var såmænd ok, men IKKE 1000 kr værd. Han havde også handske på den hånd der gokkede og det duer ikke i min optik.
Køn pige med silibabser. Hun har dog taget lidt på siden fotos.
Gentagelsesfare; nej, jeg kommer ikke igen. Handskerne ødelagde det lidt for mig og til den pris kan jeg sagtens finde noget bedre. 
På den positive side: jeg stod på gaden igen efter 56 minutter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 10.9.2019 at 17:28:

Udover det, så tror jeg du har været hos en ladyboy :D

hvilken tanke...ss....har også haft overvejet hende, men er hellerikke lige til gummihansker, ikke med mindre hun smider kludene fuldt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, for 17 timer siden:

hvilken tanke...ss....har også haft overvejet hende, men er hellerikke lige til gummihansker, ikke med mindre hun smider kludene fuldt ud

Haha, jeg havde selv tanken, men jeg tror det altså ikke. Stemmen og formerne, brysterne osv. Men hvis ikke man har været i underlivet kan man selvfølgelig ikke være 100% sikker.
Hun smider ikke tøjet, men trækker ned i blusen, så brysterne titter ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 14 timer siden:

det er en ladyboy, jeg er næsten 100% sikker

så bliver jeg nysgerrig: Har du besøgt hende/ham? Hvad bygger du din "næsten 100%" på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, for 2 timer siden:

så bliver jeg nysgerrig: Har du besøgt hende/ham? Hvad bygger du din "næsten 100%" på?

kig godt på billederne, uden at have set vedkommende vil jeg godt vædde så sikker er jeg, ud over jeg har hørt rygter om det. men tryk på pyt knappen og ta det som en oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, for 3 timer siden:

kig godt på billederne, uden at have set vedkommende vil jeg godt vædde så sikker er jeg, ud over jeg har hørt rygter om det. men tryk på pyt knappen og ta det som en oplevelse. 

EI, helt ærligt. Du er næsten 100% sikker efter at have set nogle fotos i dårlig opløsning? Og har hørt rygter?
Come on..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BennyBom skrev, den 13.9.2019 at 15:42:

EI, helt ærligt. Du er næsten 100% sikker efter at have set nogle fotos i dårlig opløsning? Og har hørt rygter?
Come on..

du er  helt blind hvis du ikke kan se det  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, den ‎15‎-‎09‎-‎2019 at 22:03:

du er  helt blind hvis du ikke kan se det  :)

 

Whatever. Det er klart du ved bedst. Selvfølgelig. Eller noget...
eod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde sammen oplevelse sidste Søndag eftermiddag , kl 15 tiden , 1000 kr  

let massage og vende rundt finger i numsen og lidt pirring ved anus ,  hånd job med stort sperm sprøjt

ja ude igen efter 57 minutter 

hun er iført tøj  og ikke meget røren og ingen kys

prøvede at få fingre op i skridtet på hende , for at se om der var en pik

tror ikke der var 

så vil jeg ellers gerne have suttet pik på hende

det var bare lide det

mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...