Hop til indhold
Anderss

Flot advokat/prostitueret

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

55.000 $ på 3 uger? Man er dum hvis man tror på det. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

55.000 $ på 3 uger? Man er dum hvis man tror på det. :lol:

10 kunder om dagen i 21 dage - det er 210 kunder/372000 kroner - det er under kr. 2000,-/kunde - det er USA og hun er highclass - for mig lyder det sandsynligt nok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

10 kunder om dagen i 21 dage - det er 210 kunder/372000 kroner - det er under kr. 2000,-/kunde - det er USA og hun er highclass - for mig lyder det sandsynligt nok ;-)

Der er da ingen der fysisk kan holde til 10 kunder hver eneste dag 21 dage i træk? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Der er da ingen der fysisk kan holde til 10 kunder hver eneste dag 21 dage i træk? :huh:

10 - 15 står der - jeg har oplevet en spinkel pige til GB, der ordnede en 15 stykker på en aften og hun tog hjem kl. 22 - PS. jeg nåede  ikke engang selv til fadet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

10 - 15 står der - jeg har oplevet en spinkel pige til GB, der ordnede en 15 stykker på en aften og hun tog hjem kl. 22 - PS. jeg nåede  ikke engang selv til fadet ;-)

10 - 15 kunder er også rigtig mange.

Mon hun gik på job i dagene efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
helga skrev, for 3 minutter siden:

I Amerika starter priserne fra $ 200 til 3.500 i timen....  Det hele afhænger af, hvor du har reklame..  og som regel, jo dyrere en time, jo flere timer vil du blive taget...

Det er muligt, men derfor er det stadig de færreste der kan arbejde hver dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

10 - 15 kunder er også rigtig mange.

Mon hun gik på job i dagene efter?

Hun virkede rimelig uanfægtet - men nu syntes hun, hun havde gjort sin indsats - hun er så også den mest populære pige i den klub - men sådan set ikke noget med hurtige omgange, hvorfor jeg også blev træt af at stå og vente - og jeg kunne jo også se, hvormange der stod i kø - og jeg vidste at når hun havde været igang i en times tid - så ville hun have en pause - men hun lovede mig en tur næste gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
helga skrev, for 38 minutter siden:

Jo flere bryster, jo flere chancer for at tjene...:P

Nu kan der selvfølgelig være undtagelser, men har kvinder ikke kun to bryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
helga skrev, for 2 minutter siden:

I Amerika er store bryster meget værdsatte,  er  din eller silikone... Nå, hvis du er tynd og med bryster alle dine...

Elementær Åbn en reklame der, og se, hvilken slags piger der arbejder der....

Men har de mere end to? Jeg ved nok at størrelsen kan ændres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 10.9.2019 at 12:06:

 jeg vidste at når hun havde været igang i en times tid - så ville hun have en pause - men hun lovede mig en tur næste gang ;-)

En time - så er det jo en irrelevant sammenligning med en der bruger 5-10 timer om dagen 21 dage i træk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

En time - så er det jo en irrelevant sammenligning med en der bruger 5-10 timer om dagen 21 dage i træk?

Pigerne tager måske 3 - 4 sessions a ca. 1 times varighed i løbet af en eftermiddag eller aften - og i hver session ordner og lader de sig gennempule af 5 - 10 fyre. Nogle af pigerne optræder også andre dage om ugen: https://www.clubfrivol.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Pigerne tager måske 3 - 4 sessions a ca. 1 times varighed i løbet af en eftermiddag eller aften - og i hver session ordner og lader de sig gennempule af 5 - 10 fyre. Nogle af pigerne optræder også andre dage om ugen: https://www.clubfrivol.de/

Jo, men tiden er mere afgørende end antal mænd, velsagtens.

Gør de det 21 dage i træk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...