Hop til indhold

Recommended Posts

Venlig_fyr skrev, for 35 minutter siden:

Hej :)

 

Er der nogen som har været forbi her?

https://annoncelight.dk/showad/282383

 

Jeg er bange for, at det er en dum ekskæreste, som har set sig ond på hende, da nummeret ikke er skjult - Nogen som kan bekræfte?

Tænker at du har ret i din antagelse. Det lugter langt væk. Ingen billeder, ingen priser, og stort set ingen tekst. Ville aldrig selv bruge tid på sådan en annonce.

Redigeret af Le Male
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Venlig_fyr skrev, for 54 minutter siden:

Hej :)

 

Er der nogen som har været forbi her?

https://annoncelight.dk/showad/282383

 

Jeg er bange for, at det er en dum ekskæreste, som har set sig ond på hende, da nummeret ikke er skjult - Nogen som kan bekræfte?

Jeg mener at huske, at hun tidligere har haft annonce på med samme adresse og manden som kigger på.

Så måske god nok.

Jeg kan dog naturligvis tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg vil nok overtræde nogle retningslinier for eroguide ved at skrive om min opdagelse, så det vil jeg undlade. Nummeret er ikke skjult som trådstarteren skrev. Det er navnet altså heller ikke.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Richard Kimble skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil nok overtræde nogle retningslinier for eroguide ved at skrive om min opdagelse, så det vil jeg undlade. Nummeret er ikke skjult som trådstarteren skrev. Det er navnet altså heller ikke....

Ja, det kræver ikke det store detektivarbejde....

Enten er det en lidt ubetænksom annonce, uden tanke for at hun inviterer mennesker med grænseoverskidende adfærd til at stalke hende, langt ind i hendes privatliv, eller som ts er inde på , en ex der er på hævntogt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
larokka skrev, for 19 minutter siden:

Der ikke noget fusk her , har lige talt med hende var bare i lige idag hun havde tid 

Hun kan gøre sig selv en meget stor tjeneste ved at købe et taletidsnummer til sin annonce.

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg


Link til indlæg
Venlig_fyr skrev, for 1 time siden:

Hej :)

 

Er der nogen som har været forbi her?

https://annoncelight.dk/showad/282383

 

Jeg er bange for, at det er en dum ekskæreste, som har set sig ond på hende, da nummeret ikke er skjult - Nogen som kan bekræfte?

Jeg kan i hvert fald bekræfte at det er en virkelig sød, lækker og naturlig pige der gemmer sig bag nummeret. Jeg har været sammen med hende et par gange, og det var helt fantastisk sex. Vidste ikke lige hun var fundet sammen med en mand, men hun har før haft en Master til at hjælpe med det praktiske.

larokka skrev, for 15 minutter siden:

Der ikke noget fusk her , har lige talt med hende var bare i lige idag hun havde tid 

Det er i det mindste godt at høre. Jeg kan varmt anbefale dig at besøge hende. Men jo, det virker uforsigtigt af hende at hun bruger sit privatnummer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man søger lidt videre kan man læse historier om kvinden, som betegnes som "udsat" (hun har.mistet sin bolig og har også mistet sine børn), hun har haft tilbagevendende alkoholproblemer og i årevis været ude af stand til at gennemføre blot "praktikforløb" via kommunen.

Jeg tvivler umiddelbart på om det er en god ide hun har fået med at annoncere på den måde og i det hele taget sælge sex. Hvis det overhovedet er hendes egen idé og ikke noget hun er blevet overtalt til af den mand, der ser på.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man søger lidt videre kan man læse historier om kvinden, som betegnes som "udsat" (hun har.mistet sin bolig og har også mistet sine børn), hun har haft tilbagevendende alkoholproblemer og i årevis været ude af stand til at gennemføre blot "praktikforløb" via kommunen.

Jeg tvivler umiddelbart på om det er en god ide hun har fået med at annoncere på den måde og i det hele taget sælge sex. Hvis det overhovedet er hendes egen idé og ikke noget hun er blevet overtalt til af den mand, der ser på.

Jeg kan ikke se, at det skal frem i lyset. Det tilhører ved gud privatlivets fred og ro.

Mener her du er gået over stregen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kan ikke se, at det skal frem i lyset. Det tilhører ved gud privatlivets fred og ro.

Mener her du er gået over stregen.

Jeg ville ikke selv skrive det på eroguide, men hun har (sært nok) valgt at bruge sit privatnummer til sin annonce. Det kræver ikke alverden  at søge på hendes nummer eller navn! Og hendes triste historie kan man læse om på nettet. Det er ikke privat...

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 36 minutter siden:

Det tilhører ved gud privatlivets fred og ro.

Men hun eksponerer det selv.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Men hun eksponerer det selv.

Ikke på Eroguide.

Du har overtrådt forumregler pkt. 1.2 ang. oplysninger om ting, der ikke fremgår af annoncen.

Vil du have dit CV

offentliggjort på EG. Nej vel!

 

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Tilføjelse
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 43 minutter siden:

Jeg ville ikke selv skrive det på eroguide, men hun har (sært nok) valgt at bruge sit privatnummer til sin annonce. Det kræver ikke alverden  at søge på hendes nummer eller navn! Og hendes triste historie kan man læse om på nettet. Det er ikke privat...

Jeg har før spurgt hende om artiklen, og det er en gammel historie som hun forlængst er ovre. Hun er vist også lidt irriteret over at den stadig ligger derude. Hun fortalte, at hun har et normalt, stabilt liv for tiden med job osv. + den her lille frække hobby der giver lidt lommepenge (og sex).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har før spurgt hende om artiklen, og det er en gammel historie som hun forlængst er ovre. Hun er vist også lidt irriteret over at den stadig ligger derude. Hun fortalte, at hun har et normalt, stabilt liv for tiden med job osv. + den her lille frække hobby der giver lidt lommepenge (og sex).

Det lyder godt, men vi havde ikke haft denne tråd, hvis hun dog bare havde gjort som alle andre: Købt et anonymt Lebara nummer til “hobby” ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Krølle Bølle Jr. skrev, for 25 minutter siden:

Ikke på Eroguide.

Du har overtrådt forumregler pkt. 1.2 ang. oplysninger om ting, der ikke fremgår af annoncen.

Vil du have dit CV

offentliggjort på EG. Nej vel!

 

Skal moderatoren ikke vurdere det? Intet er helt sort/hvidt i denne sag. Jeg har ikke før stødt på en annonce, hvor kvinder bruger sit private nummer, og som oven i købet kan søges på Krak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 4 minutter siden:

Skal moderatoren ikke vurdere det? Intet er helt sort/hvidt i denne sag. Jeg har ikke før stødt på en annonce, hvor kvinder bruger sit private nummer, og som oven i købet kan søges på Krak!

Er indrapporteret. Men intet sket pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe der ikke er nævnt navne, steder, telefonnumre osv. i i tråden/på EG der er direkte personhenfør-bare kan jeg ikke se at der er sket en overtrædelse. 

Hvis en fyr i en anmeldelse skriver at badeforholdene hos en pige er små, beskidte osv. så skriver/deler han jo også noget der ikke fremgår af en annonce. Det samme med hensyn til adgangsforhold om det er diskret osv. Dette bør administrator have med i sin overvejelse af denne sag.

For at blive i sporet så er der en fyr der on/off annoncerer på AL. Hans navn og nummer fremgår også af annoncen og en søgning på disse giver GODT nok interessant læsning og stof til en helt krimi-serie.......!!! Med "interessant" mener jeg skræmmende som i virkelig skræmmende :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her. 

Vi er kommet fra efterlysningens formål. 

Ikke flere henvisninger til, hvad der kunne opspores!!!

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...