Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Nogen der kan fortælle om Zeynep (nu Cristina)?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Er der nogen der har besøgt hende HER ?

Sidst hun var i København kaldte hun sig Zeynep, men denne gang kalder hun sig Cristina.

Jeg forsøgte at lave en aftale med Zeynep (nu Cristina) sidst hun var her, det var vist i april, og det var på det kendte sted på Solitudevej. Da jeg ankom på det aftalte tidspunkt blev jeg lukket ind af en anden, noget mindre attraktiv kvinde som sagde at Zeynep (Cristina) sov fordi hun havde arbejdet hele natten. Jeg var så dum at kneppe hende der havde lukket mig ind, og som der ikke var særlig meget ved.

Efter billederne at dømme synes jeg at Zeynep/Cristina er totalt sexet og feminin, og jeg vil derfor gerne møde hende. Er der nogen der kan fortælle om hun virkelig findes, og om hun er så god som jeg forestiller mig, eller om det bare er falske billeder som bruges af hende der lukkede mig ind?

Yandex finder billede nr. 4 på en vistnok russisk og på en vistnok tyrkisk hjemmeside, men det kan jo være at hun er derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...