Hop til indhold
Sir Vanir

Last day!! Ja det håber jeg faneme

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275341

Min første anmeldelse....Men dette SKAL bare fortælles videre.... Hvad hun hedder kan jeg ikke huske men hun har brugt  mange navne.

Har haft et kig på denne frøken i laaaaang tid. Men da jeg havde kæreste på havde jeg ventet til nu.... Kontakten var nem nok.

Da jeg  ankom (Nørresundby) blev jeg lukket ind i et MEGET lille arbejdsrum....  Betalte for 30 minutter. Radioen kværnede løs lige ud for mit  hovede. og hun gik i gang med at rykke i pikken for derefter at få gummi på den.....   Hun virkede som om hun have meget travlt. Hun rykkede vildt og uhæmmet i den... Hvilket selvfølgelig gjorde at den døde...... Pludselig slap hun den kiggede op og anklagede mig for  at have taget kokain......Jeg afviste naturligvis, men dette ødelagde helt stemningen....  Jeg prøvede at korrigere hende et par gange få hende ned i tempo.....Jeg sagde slow down we  have plenty of time 30  minutes..... Jeg forstod ikke  helt hvad hun svarede til det, men hun anfægtede ihvertfald vi havde 30 minutter...... Herefter sagde jeg atter noget til hende på engelsk.....Hvorefter hun sagde hun ikke  kunne engelsk..... Om det  passer skal jeg ikke kunne sige.....Men hun kunne sjovt nok godt  forstå engelsk når jeg gav hende komplimenter......Til sidst var tiden gået og jeg gav hende en krammer og  sagde det var ok..... Her efter sagde jeg NO COCAINE ok ??? You - Video _internet  hvorjeg hentydede til den video hun har lagt  på nettet. 2 times today !!!mens jeg  pegede på min pik ......two times yesterday...... For at få hende til at  forstå at jeg havde taget trykket selv til hendes video..... Dette kunne hun også forstå........Og hun smilede over hele hovedet..... Herefter tøj på , kindkys og hej hej.......

Egentlig sød nok pige..... Seksuelt dræber hun pikken hun hiver og  flår uhæmmet i den. Havde jeg været en malkeko havde jeg sgu sparket hende....

Hun virkede allerede fra start noget forhastet.......

Last day??? I hope so........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Vanir skrev, for 42 minutter siden:

.... Pludselig slap hun den kiggede op og anklagede mig for  at have taget kokain......Jeg afviste naturligvis, men dette ødelagde helt stemningen.... 

Tak for at dele med os andre :)

- du spurgte hende ikke om det var hende der havde taget en bane eller 2 med det hastværk...? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

Som inkarneret babsoman, så forstår jeg fuldt ud, at den pågældende annonce har virket attraktiv, men der florerer vist en bred vifte af annoncer med billeder af den selvsamme barmfagre "party girl" og jeg mener også at ægtheden af én af disse annoncer har været vendt herinde. En trist oplevelse :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad hun ellers så fint skriver i sin annonce og hvad du reelt fik, så er der fandme lang vej imellem de 2 oplevelser.

En ting at fyre tænker; mon dette er ægte billeder  - en anden ting er hvad hun skriver i sin annonce og er det nu sandt at du får de ting, det finder du først ud af 30 min efter du har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denskævepik skrev, for 5 timer siden:

Hvad hun ellers så fint skriver i sin annonce og hvad du reelt fik, så er der fandme lang vej imellem de 2 oplevelser.

En ting at fyre tænker; mon dette er ægte billeder  - en anden ting er hvad hun skriver i sin annonce og er det nu sandt at du får de ting, det finder du først ud af 30 min efter du har været der.

Helt enig tænkte selv det samme, efter jeg genlæste annoncen bagefter..... Og surprice......Det var IKKE hendes sidste dag.....hun annoncerer også i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også blevet forblændet af hende da hun var i Viborg for ikke så længe siden, og må ærligt tilslutte mig Sir Vanir hun virker til at man helst skal være færdig på 5 min selvom man har købt 30 min.

Hun flåede i den og gummi på inden den overhovedet var blevet stiv og virkede lidt irriteret over at man ikke var stiv inden.

Men udover det så har hun et par gode patter og billederne er af hende. Men sex`n blev sgu lidt øv desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sir Vanir skrev, den 9.9.2019 at 23:26:

https://annoncelight.dk/showad/275341

Min første anmeldelse....Men dette SKAL bare fortælles videre.... Hvad hun hedder kan jeg ikke huske men hun har brugt  mange navne.

Har haft et kig på denne frøken i laaaaang tid. Men da jeg havde kæreste på havde jeg ventet til nu.... Kontakten var nem nok.

Da jeg  ankom (Nørresundby) blev jeg lukket ind i et MEGET lille arbejdsrum....  Betalte for 30 minutter. Radioen kværnede løs lige ud for mit  hovede. og hun gik i gang med at rykke i pikken for derefter at få gummi på den.....   Hun virkede som om hun have meget travlt. Hun rykkede vildt og uhæmmet i den... Hvilket selvfølgelig gjorde at den døde...... Pludselig slap hun den kiggede op og anklagede mig for  at have taget kokain......Jeg afviste naturligvis, men dette ødelagde helt stemningen....  Jeg prøvede at korrigere hende et par gange få hende ned i tempo.....Jeg sagde slow down we  have plenty of time 30  minutes..... Jeg forstod ikke  helt hvad hun svarede til det, men hun anfægtede ihvertfald vi havde 30 minutter...... Herefter sagde jeg atter noget til hende på engelsk.....Hvorefter hun sagde hun ikke  kunne engelsk..... Om det  passer skal jeg ikke kunne sige.....Men hun kunne sjovt nok godt  forstå engelsk når jeg gav hende komplimenter......Til sidst var tiden gået og jeg gav hende en krammer og  sagde det var ok..... Her efter sagde jeg NO COCAINE ok ??? You - Video _internet  hvorjeg hentydede til den video hun har lagt  på nettet. 2 times today !!!mens jeg  pegede på min pik ......two times yesterday...... For at få hende til at  forstå at jeg havde taget trykket selv til hendes video..... Dette kunne hun også forstå........Og hun smilede over hele hovedet..... Herefter tøj på , kindkys og hej hej.......

Egentlig sød nok pige..... Seksuelt dræber hun pikken hun hiver og  flår uhæmmet i den. Havde jeg været en malkeko havde jeg sgu sparket hende....

Hun virkede allerede fra start noget forhastet.......

Last day??? I hope so........

Hvorfor talte du ikke bare dansk med hende? Hendes annonce er jo på et fejlfrit dansk.

Nå, spøg til side. Det må jo være bagmanden, der har formuleret den, for der er jo ingen typiske googlefejl/morsomheder. Men det er en ærgerlig oplevelse, som du heldigvis tager fra den humoristiske side. Lad os for andres skyld håbe, at det vitterligt er sidste dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...