Thomas88 32 Skrevet 9. September, 2019 (edited) Hej, Tar väl den här recensionen på svenska istället för engelska. Ni danskar är ett helt underbart folk men tyvärr pratar ni helt obegripligt även om jag förstår huvuddragen i text... Så skriv tydligt om du vill att jag ska fatta eventuella kommentarer och/eller använd google translate om ni hellre vill ha det på danska OBS - ironi med självdistans så ingen känner sig kränkt eller att jag blir anklagad för att vara elak. Jag är bara en avundsjuk svensk man På mina resor till olika uppdrag nere i Europa så passerar jag Köpenhamn då och då, för inte så länge sen så träffade jag Amanda (eller Lotus som hon heter på Pussygalores) http://pussygalores.dk/lotus.htm Såg hennes namn först här på eroguide i någon tråd där hon kommenterade och jag blev nyfiken och inledde själv en chat. Desto mer vi skrev, desto mer intresserad blev jag av henne då hon var både kvick, rapp och skrev med mycket humor. En kvinna är inte bara en kropp, att det finns ett tydligt intellekt bakom kroppen anser jag är väldigt tilltalande. Vi bestämde träff kl 08:00 en morgon på mitt hotell och jag höll lite koll på korridoren med dörren på glänt. När hon uppenbarade sig blev jag alldeles varm i kroppen. Där kom en mycket söt och pigg rödhårig ung kvinna, som en fe eller ett sagoväsen, och redan från början var hon väldigt öppen och kärvänlig. Pengar växlade ägare och sen startade en ljuvlig stund. Mycket smek, ta på varandra och härliga varma kyssar. Sexet var toppen och hon var med på allt som jag ville, men detaljer om vad vi exakt gjorde håller jag borta från den här recensionen. Ni som vill ha en riktig mysig GFE, en fantastisk varm och ung kvinna med ett skarpt intellekt som sällskap tycker jag ska höra av er till Amanda. Supertrevlig stund @AmandaCassiopeia och jag hoppas du kommer ihåg vår morgonövning. Puss på dig Redigeret 9. September, 2019 af Thomas88 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 10. September, 2019 Tak for de søde ord Jeg nød også tiden med dig. Du er et meget behageligt menneske at være sammen med, kærlig og en rigtig gentleman. Og så var jeg også ganske godt tilfreds med sexen. Hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg