Hop til indhold

Fjernelse af hår

Featured Replies

Skrevet

Ja, det har jeg. Det river godt i huden, og den er rød og øm et godt stykke tid efter. Men det er en rigtig god følelse at være helt glat - også i nummeren!

Skrevet

Jeg vil også gerne prøve en fræk frisør, hvor man først blev klippet senere kneppet.

Jeg taler om alm. klipning ikke en intim klipning.

Jeg er gennem tiderne blevet klippet af flere jeg gerne ville have leget videre med senere, men jeg har aldrig set en kombi af de 2 averteret af nogen piger.

Skrevet

Jeg vil også gerne prøve en fræk frisør, hvor man først blev klippet senere kneppet.

Jeg taler om alm. klipning ikke en intim klipning.

Jeg er gennem tiderne blevet klippet af flere jeg gerne ville have leget videre med senere, men jeg har aldrig set en kombi af de 2 averteret af nogen piger.

der er måske en mulighed ved salina i horsens, vi har snakket om det men det blev aldrig til noget.

Skrevet

Det lyder da spændende hvad mon sådan en dobbelt op tur koster?

Har du et link til Salina

Skrevet
  • Author

Linket virker igen - nogen som har prøvet det og nogen som kan anbefale det hos hende eller andre steder ?

Skrevet

Sig mig, kvinden på det sidste billede i lilla trøje.

Er det ikke Mrs. Kinnock? ;) ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.