Hop til indhold
Slikkepind

Fantastisk naturlig pige

Recommended Posts

Nu må det vidst være på tide med en anmeldelse fra min side af. 

Jeg besøgte for 2 uger siden den dejligste og mest naturlige pige i en lille by uden for Holbæk. Jeg skrev til hende mandag om hun havde tid og jeg var heldig det hele passede sammen og vi fik aftalt en halv time i hinandens selskab. 

Jeg nærmede mig adressen hun oplyste og havde aftalt jeg lige skrev 5 minutter inden hvilket passer mig fint så ved begge parter man ikke bliver brændt af. 

Stedet er er lille boligkvarter så det er egentlig ganske anonymt at ankomme dertil. Jeg ringede på døren og der blev åbnet af en ældre dame som viste mig ind i  et rum og sagde Lisa kom om lidt. 

Efter kort tid kom den dejligste poge ind af døren og jeg tænkte med det samme at jeg her havde skudt papegøjen. Vi fik ordnet den kedelige del og hun gik ud med pengene og kom ind igen. 

Vi lagde os på sengen nøgne og begyndte at kysse og gå på opdagelse. Resten af oplevelsen holder jeg i mit hoved men blev på ingen måde skuffet over hendes præstation. 

Faktisk var det så godt at jeg kom tilbage igen 2 dage senere og oplevelsen var præcis lige så god anden gang. 

https://annoncelight.dk/showad/277993

pas godt på hende derude og behandle hende med respekt som alle fortjener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du uddybe dine besøg lidt mere? Giver hun tungekys? Passer alderen? Er hun fast i kødet? Er hun berøringsvenlig? Hvordan er brysterne? Er hun god at slikke? På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 69niels

Hvad er det for nogen spørgsmål. Du kan jo se billederne af pigen på hendes annonce. Prøv at besøge pigen. Så kan du jo se om det er noget for dig.

 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystfisker skrev, 1 time siden:

Hej 69niels

Hvad er det for nogen spørgsmål. Du kan jo se billederne af pigen på hendes annonce. Prøv at besøge pigen. Så kan du jo se om det er noget for dig.

 

Ja der er faktisk slet ikke nogen grund til at kigge eller skrive på eroguide. Man kan jo bare se billeder og besøge pigen og se det er noget for dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. Smart lystfisker, billederne fortæller da sandelig også hvordan pigen er. De er da altid sandfærdige og ægte. Undrer mig over du er på Eroguide. Tror vist ikke lige du har fattet konceptet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
69Niels skrev, for 1 time siden:

Hr. Smart lystfisker, billederne fortæller da sandelig også hvordan pigen er. De er da altid sandfærdige og ægte. Undrer mig over du er på Eroguide. Tror vist ikke lige du har fattet konceptet.

Når det så er sagt, så sidder nogle af jer fandme også med fjederen i hånden, og tror I kan få alt serveret på et fad! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
69Niels skrev, for 54 minutter siden:

Nu tror jeg vist den her tråd er løbet lidt sporet

Det gjorde den allerede ved dine 7 spørgsmål i samme svar på anmeldelse.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 32 minutter siden:

Det gjorde den allerede ved dine 7 spørgsmål i samme svar på anmeldelse.  

 

 

Læse kan du åbenbart heller ikke. Det er da fantastisk. Held og lykke i fremtiden, det får du vist brug for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...