Hop til indhold
Troldmanden

Nim er tilbage

Recommended Posts

Så i weekenden, at der var en ny annonce for Nim https://annoncelight.dk/showad/282461, der er vendt tilbage til Pigegruppen i kælderen. Ser ud til, at Nim har afløst Mulan, som jeg tidligere har anmeldt. Så jeg bookede en tidlig morgentid i dag hos Nim til en times olie massage. Blev lukket ind af Nim og vist ned i kælderen, hvor Nim insisterede på, at massagen skulle finde sted på sengen, i et andet lokale end der hvor massagebriksen er. Jeg er absolut mest til en rigtig massagebriks, men ville ikke ødelægge den gode stemning, så jeg accepterede og smed alt tøjet og placerede mig forventningsfuld på sengen.

Nim er faktisk kønnere end på billederne i annoncen og var iført en let (og kort:P) sommerkjole. I annoncen angives Nim til at være 40 år, og for en gang skyld, tror jeg faktisk, det passer meget godt. Højde og vægt skønner jeg også til at være rigtig, og da Nim allerede havde opvarmet olien og tændt hyggelys i lokalet og sat dæmpet thai musik på, så tænkte jeg, lad os se hvad det kan føre til....

Efter et par indledende høflighedsfraser, og afklaring af hårdheden i massagen, hvor jeg valgte medium, gik Nim i gang med krum hals. Hun startede utraditionelt med ryggen og ballerne og bevægede sig opad, og jeg skal lige love for, at Nim kan massere. Godt jeg kun valgte medium, for Nim fandt hurtigt alle de steder i min ryg, hvor der var noget at komme efter. Jeg peb som en tøs, men kunne samtidig mærke, at hun vidste hvad hun lavede, så jeg forsøgte efter bedste evne, at bide det i mig. Da hun kom til benene var det lidt mere blidt og de blev spredt godt og der blev allerede pirret lidt og brugt godt med varm olie på ballerne :D

Da ca. halvdelen af tiden var gået, blev jeg bedt om at vende mig om, og her fortsatte så yderligere pirring, indtil Nim iværksatte et totalangreb på kalorius inklusiv bollerne. Det er noget af det mest ophidsende, jeg nogensinde har prøvet, og på dette tidspunkt havde alt fornuft forladt mig, og jeg nød bare behandlingen i fulde drag. Nim kom så med spørgsmålet om ekstra, og jeg tror godt, at hun på det tidspunkt kendte svaret;) Jeg fik listet sommerkjolen af hende, og her kom så en lille overraskelse, som jeg har gået og tænkt over, om jeg skulle tage med i beskrivelsen. Men jeg synes det vil være utroværdigt ikke at beskrive det, selvom det for nogen nok er ret privat. Nim er nemlig brystopereret (uden at have den fornødne lægefaglige indsigt, gætter jeg på en brystbevarende operation af en slags) og har derfor kun en brystvorte på hendes venstre bryst. Den blev til gengæld hurtig stiv og resten af Nims krop fejlede bestemt heller ikke noget. Nim var ret afslappet med det, og for mig havde det ingen indflydelse på den samlede oplevelse. Nim er nemlig meget berøringsvenlig, blev naturlig våd og levede sig meget ind i resten af festen, og jeg skal lige love for, at der blev gået til stålet. Selvom det var en småkold mandag, så blev der svedt godt igennem selvom blæseren kørte i rummet. Rigtig god sex, som jeg bestemt kan anbefale, ligesom jeg også kan anbefale Nim til en normal seriøs gang olie massage.

Efter aftørring blev jeg sendt i bad og efter et farvel kram med håbet om snarlig gensyn, stod jeg glad og tilfreds på gaden, lidt over en time efter, jeg var ankommet. Kommer gerne tilbage en anden gang.

Mvh

Troldmanden

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav en rimelig pris, som jeg vælger at holde mellem os, da stedet kun oplyser priser på massage på Annoncelight, og det er min erfaring, at priserne svinger meget i forhold til hvor ofte du besøger stedet, og hvor godt pigen synes om dig :D Men det er over Vejle priser, hvis det kan give dig en indikation.

Mvh

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, for 1 time siden:

hvor godt pigen synes om dig :D Men det er over Vejle priser, hvis det kan give dig en indikation.

Jeg gav under Vejlepriser første gang jeg var der, så hun må have syntes rigtigt godt om mig... :) Men - nu er jeg jo nok også noget nær uimodståelige... ;) Når jeg selv skal sige det... ;):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 9.9.2019 at 17:22:

 og har derfor kun en brystvorte på hendes venstre bryst. 

Det ville sgu da osse være underligt med 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...