Hop til indhold

Danske Samantha/Samantha Jones - trekantsområdet

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved hvor Danske Samantha blev af?

Hun er en smuk, storbarmet, blond og dansk pige, som var aktiv i Trekantsområdet for nogen tid siden. Hun var vildt sød, let at tale med og var helt igennem sympatisk og vildt fræk! ;)

Har desværre ikke lige link til én af hendes gamle annoncer, da de er blevet slettet.

Hun havde vist også en bruger herinde engang

Skrevet

Hun var rigtig sød og lækker og havde en selfietråd. Dengang kunne den smukke kvinde besøges i Fredericia. Sidst jeg så en annonce fra Samantha var sidste år - tror hun var flyttet til Esbjerg.

Skrevet
  • Author

Mente nok hun havde en profil herinde :) håber hun vælger at være aktiv igen

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Men hvis nogen skulle høre om hun er aktiv igen, så skrive endelig.

Ellers må Samantha da gerne sende en PB hvis hun følger med herinde :P

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Der er flere der i PB har spurgt til, om jeg har hørt fra Samantha. Det har jeg desværre ikke :( Men det lader til, at det ikke kun er mig der håber på, at hun kommer tilbage igen :)

• 6 months later...
Skrevet
  • Author

Nu har jeg givet det lidt tid. Nogen som har hørt fra hende eller ved om hun er stoppet permanent?

Skrevet

Hun er stoppet permanent. For længst. 
Mener hun stoppede sent i 2018.

Hun nævnte til mig at hun måtte skifte bruger flere gange og navn på AL fordi flere brugere herinde stalkede hende både telefonisk og ved personligt fremmøde. 

Redigeret af Runaldo

Skrevet
  • Author

Kan nu heller ikke huske om det sidste besøg jeg havde af hende var i 2018 eller i første halvdel af 2019. Men shit hun er savnet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.