Jaco23 2 Skrevet 9. September, 2019 Hej jeg søger en fræk slavepige der gerne vil lære mere om dominans det kan også være et par hvor kæresten måske trænger til opdragelse. Lad mig høre om der er nogle frække piger der har lyst til at lege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. September, 2019 Måske en god ide at lave dit opslag under efterlysninger. Dine ønsker, erfaringer og lidt info om dig ville være et godt udgangspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaco23 2 Skrevet 9. September, 2019 Tak for info jeg er ny her hvor finder jeg efterlysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 9. September, 2019 Jaco23 skrev, for 1 minut siden: Tak for info jeg er ny her hvor finder jeg efterlysninger. Her; hvis det vel og mærket er i dette geografiske område du søger https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-på-sjælland-og-københavn/ Ligeledes findes der de samme søge fora, i den øvrige del af landet Good Luck, og velkommen til! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg