Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre :-)

Er der nogle herinde som har kendskab om Lucy er i Dk?

mødte hende første gang på Gl Køge Landevej 505, dernæst rykkede hun på Hvidovrevej 90 og sidenhen mistede jeg kontakten da hun stoppede ude på Lyngbyvej..

vil sætte pris på hvis nogle har kendskab til hendes færden :-)

sorry, så lige det var postet forkert og kan ikke lige finde ud af at flytte det til efterlysninger :-\

Redigeret af Baggårdspuma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Aalborg skrev, for 4 timer siden:

Underlig annonce. Starter med kvinde 35 år..... og pludselig 4 linier længere nede er hun 42 år...

Lad os få facts om alder og  billeder, der passer sammen.

Du stiller alt for høje krav. Hvis det var tilfældet, så ville de ikke have mange kunder i butikken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Richard Kimble skrev, for 6 timer siden:

Du stiller alt for høje krav. Hvis det var tilfældet, så ville de ikke have mange kunder i butikken :D

Hej Richard

Som du selv skriver. Jeg tror også at fake billeder giver færre kunder i butikken, især hvis man vender om i døren og går igen uden behandling/betjening.

Jeg synes, at som evt. kunde har man krav på at kende udbuddet med pris og betjeningens reelle udseende og alder.

Jeg er rimelig konsekvent m.h.t. at går igen hvis billeder og beskrivelse er fake. Håber butikkerne kan lære af det ved at være reelle i deres udbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...