Hop til indhold
Helot

SWEET SOPHIE ♥️ in Bording

Recommended Posts

Tror jeg har mødt en gudinde. I hvert fald var det meget tæt på at være som at være sammen med sin kæreste. Måske betyder kemi noget, for fra jeg kom til jeg gik følte jeg at jeg besøgt en veninde. At besøge Sophie var et godt valg, for udover at hun  er umådelig smuk, så er hun også rigtig dejlig at snakke med. Musik betyder meget for mig, og det var rart at få lov at snakke om musik og ikke fodbold. Jeg skal 100% besøge Sophie igen.

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Helot skrev, for 54 minutter siden:

Tror jeg har mødt en gudinde. I hvert fald var det meget tæt på at være som at være sammen med sin kæreste. Måske betyder kemi noget, for fra jeg kom til jeg gik følte jeg at jeg besøgt en veninde. At besøge Sophie var et godt valg, for udover at hun  er umådelig smuk, så er hun også rigtig dejlig at snakke med. Musik betyder meget for mig, og det var rart at få lov at snakke om musik og ikke fodbold. Jeg skal 100% besøge Sophie igen.

Tak for indlæg og fed humor med musik, ja vi er et par stykker som nødvendigvis ikke tænker på fodbold og ræs, men vi må nødvendigvis bøje os for de 40 % som sætter dagsordenen i dk. Næsten ligesom i Regeringen, ja undskyld, min syge humor, men Sophie er klart et godt bud :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er verdensklasse, har besøgt hende en tre gange, er nød til at besøge hende igen når hun kommer tilbage til Aalborg, magen til sød og dejlige kvinde skal man lede længe efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 1 time siden:

Thank you honey :x it was great to “play” with you<3

Wonder me a bit about Your pricescale:

Incalls:
15 min - 600
30 min - 800
45 min - 1000
1 h - 1400

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Wonder me a bit about Your pricescale:

Incalls:
15 min - 600
30 min - 800
45 min - 1000
1 h - 1400

This is standard price list in Denmark since my first arrival, so I use it. :) It’s not created by me, it’s “market” :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ivanhoe

It might to be due to the fact, that you get so addicted to Sophie, that she easily can set the scale, the way she does ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Sophie skrev, for 2 timer siden:

This is standard price list in Denmark since my first arrival, so I use it. :) It’s not created by me, it’s “market” :D

You must understand how to satisfy Your customers, so they can´t count ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
Sweet Sophie skrev, den 9/9/2019 at 06:50:

This is standard price list in Denmark since my first arrival, so I use it. :) It’s not created by me, it’s “market” :D

Well answer dear Sophie;) , it is not ok to dispute your prises :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...