Hop til indhold
Krebs

The Honey Posse er genopstået som Sasha Of Lingam

Recommended Posts

Tidligere var The Honey Posse stedet hvor danske Sasha gav byens bedste Lingam massage kombineret med enten en professionel krops/tantra light massage eller en B2B ditto,

Desværre lukkede stedets hjemmeside TheHoneyPosse.com ned for et stykke tid siden og jeg tolkede det som at Sasha ville holde en længere pause fra massagen for at hellige sig en ny uddannelse på fuld tid.

For et nogle dage opdagede jeg, at Sasha havde startet hjemmesiden SashaOfLingam.com op. Konceptet, ydelserne, stedet og Sasha er de samme som hos hedengangne The Honey Posse, kun hjemmesiden er ændret.

Jeg var forbi i tirsdags fik en helt fantastisk B2B og lingam massage.

Er man til en rigtig god gang erotisk massage af en dansk uddannet fysiurgisk massør, kan jeg varmt anbefale Sasha Of Lingam.

Jeg har ikke lyst til at uddele point, men vil forsøge at svare på de forventelige spørgsmål.

Er det Sasha på billederne?

Ja, der er nogle få billeder af Sasha i en løstsiddende, ærmeløs bluse på SashaOfLingam.com. Det er typisk sådan hun er klædt, når man bliver modtaget.

Må man røre undervejs?

Ja, på hendes ryg og ben, men hendes intime områder er totalt of-limit.

Er det muligt at tilkøbe ydelser?

Nej, man kan købe de ydelser, der fremgår af hjemmesiden og ikke andet.

Er der mulighed for bad?

Ja, der er et velfungerende badeværelse, hvor der er Neutral badesæbe og rene håndklæder til rådighed. Bad inden massagen er obligatorisk og efter massagen nødvendig. 

Er det nemt at booke tid?

Booking foregår nemt og bekvemt på hjemmesiden, hvor alle ledige tider fremgår. Bookingen bekræftes per mail.

Ligger stedet diskret?

Stedet ligger i en lejlighed i en anonym etageejendom med en anonym opgang, så selvom det ligger i en trafikkeret gade i centrum af København, tæt på Kongens Nytorv, synes jeg er det er diskret.

Kommer jeg igen?

Ja, helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke lyst til at uddele point, men vil forsøge at svare på de forventelige spørgsmål.

Er det Sasha på billederne?

Ja, der er nogle få billeder af Sasha i en løstsiddende, ærmeløs bluse på SashaOfLingam.com. Det er typisk sådan hun er klædt, når man bliver modtaget.

Må man røre undervejs?

Ja, på hendes ryg og ben, men hendes intime områder er totalt of-limit.

Er det muligt at tilkøbe ydelser?

Nej, man kan købe de ydelser, der fremgår af hjemmesiden og ikke andet.

Er der mulighed for bad?

Ja, der er et velfungerende badeværelse, hvor der er Neutral badesæbe og rene håndklæder til rådighed. Bad inden massagen er obligatorisk og efter massagen nødvendig. 

Er det nemt at booke tid?

Booking foregår nemt og bekvemt på hjemmesiden, hvor alle ledige tider fremgår. Bookingen bekræftes per mail.

Ligger stedet diskret?

Stedet ligger i en lejlighed i en anonym etageejendom med en anonym opgang, så selvom det ligger i en trafikkeret gade i centrum af København, tæt på Kongens Nytorv, synes jeg er det er diskret.

Kommer jeg igen?

Ja, helt sikkert.

.....Sasha kunne ikke have skrevet det bedre selv..... ;)

Men tak for at dele med os andre og dejligt at høre du/I have en god oplevelse sammen.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiden du købte hos hende, var det inklusive 2 gange bad og af og påklædning? I så fald er det godt nok ikke lang tid til det sjove.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 38 minutter siden:

Tiden du købte hos hende, var det inklusive 2 gange bad og af og påklædning?

Jeg fik massage i den købte tid - 40 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 1 time siden:

Jeg fik massage i den købte tid - 40 min. 

Lyder godt, hun ser jo yderst tiltalende ud til en gang b2b

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...