Hop til indhold
LuciusSeneca

Et besøg hos Sophie New Girl :)

Recommended Posts

Det har været givtigt at følge anmeldelserne herinde, så nu vil jeg prøve at give lidt tilbage med min første anmeldelse af en kvinde, jeg ikke kan se anmeldt herinde tidligere.

Hun hedder ganske vist også “Sophie new girl :)” (det ser nu ud til, at billederne i skrivende stund ikke er tilgængelige, måske hun er ved at opdatere profilen?), og jeg var forbi hende forleden, efter jeg desværre blev brændt af af Anastasia. Nu havde jeg sat mig op til et damevisit, så jeg indledte en febrilsk søgning herinde og på de klassiske annoncesites.

Det var umiddelbart svært at finde en erstatning udseendemæssigt for Anastasia, men “Sophie” havde umiddelbart nogle ret imponerende billeder af ansigt og krop. Måske lige på grænsen til, at man mistænkte det for at være fake. Men Googles billedsøgning kunne ikke finde noget, så jeg skrev en besked til hende (hvilket hun tydeligvis foretræk jf. annoncen pga. et horribelt engelsk).

Ved nærmere eftertanke bekymrede flere  ting i annoncen mig dog, bl.a. brugen af ordet “rubber”.

Jeg ved ikke med jer, men jeg skal virkelig tage mig sammen inden et sådant besøg, og i bilen på vej derhen kan jeg ikke undgå at tænke over sådanne detaljer i annoncen og overveje, hvad man gør, når man står foran en en gammel, slatten østeuropæisk dame, som måske rigtignok er på billederne, men det var i så fald i Sovjets storhedstid.

Da jeg åbnede døren i en lejlighed i Ørestaden tog den smukke kvinde på billederne sørme imod mig. Nu kunne det umuligt gå helt galt!

Efter badet gik hun i gang med en obligatorisk, og temmelig ligegyldig, rygmassage men okay, det er en fin opvarmning, når man er lidt nervøs og lige skal ind i situationen.

Efter fem minutter vender hun mig om og giver et hæderligt blæs uden “rubber”. Hun tog den dybt og godt! Jeg tog hende i lidt forskellige stillinger, hvorefter hun suttede på livet løs igen. Jeg kunne ikke lade være med at smile over det lidt absurde i en sådan situation; du står i en stakkels mands helt nye airbnb-udlejede lejlighed med en ungarsk blondine, der gør alt hvad hun kan for at tilfredsstille dig. Jeg sendte en kærlig tanke til Anders Fogh for EU’s østudvidelse og placerede en monstrøs omgang sperm i ansigtet på “Sophie”.

Det var virkelig et fantastisk syn, og vi kunne begge to ikke lade være med at grine, da hun lå med sæd i hele hovedet (og håret) og fægtede med armene for at finde noget at tørre det væk med.

Hun bad mig om at tage et bad igen, og da jeg kom tilbage forsøgte hun satme at starte op igen først med den forbandede rygmassage derefter med en guffer, hvorefter jeg måtte tilstå over for hende, at jeg simpelthen ikke kunne mere. Hun forstod ikke rigtig, hvad jeg sagde, men det lykkedes at overbevise hende om, at det var tid til farvel.

Helt klart et besøg værd, hvis man er til små blondiner med naturlige bryster og et flot ansigt. Kommunikationen var lidt svær, men jeg har alligevel aldrig været den snakkende type ifm. sex, så det er for mig næsten en fordel :)

Redigeret af LuciusSeneca

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Var selv lige “faldet” over hendes annonce, der jo så var uden billeder. Og nu lidt efter er den helt væk :blink: ...

Poseidon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...