Hop til indhold

Recommended Posts

ninkes skrev, for 5 timer siden:

Fine billeder men hvis det er hende er det mange år siden , jeg gik igen billederne er absolut ikke retvisende så bliv væk https://annoncelight.dk/showad/274044

Hvad mener du med mange år siden??....tid gør ikke nødvendigvis kvinder mindre atraktive. Så jeg kan ikke se at det i sig selv, skal være grund nok til at blive væk.

Kan du uddybe din begrundelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ninkes skrev, for 19 timer siden:

Fine billeder men hvis det er hende er det mange år siden , jeg gik igen billederne er absolut ikke retvisende så bliv væk https://annoncelight.dk/showad/274044

Hvis det er hende, der er/var på Nyborgvej i Odense, giver jeg dig helt ret. Man kan slet ikke genkende hende, og i øvrigt dårlig oplevelse, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ninkes skrev, for 3 timer siden:

Hej der falske billede der ikke viser hvad man møder,,,, det er falsk

Ja men ikke nødvendigvis grund nok til at blive væk. Smag og behag er forskelligt.

Så mit råd er:....Indlæg hvor begrundelsen kun er falske eller ikke retvisende billeder.....Besøg pigen og vurder selv. Tit bliver man positivt overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Så mit råd er:....Indlæg hvor begrundelsen kun er falske eller ikke retvisende billeder.....Besøg pigen og vurder selv. Tit bliver man positivt overrasket.

Det er stadig ikke i orden at bruge andre pigers billeder fordi de ikke selv vil have billeder af dem selv lagt op så de bliver forbundet med prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Det er stadig ikke i orden at bruge andre pigers billeder fordi de ikke selv vil have billeder af dem selv lagt op så de bliver forbundet med prostitution.

Jeg er her for at finde nogle gode oplevelser....andre for at boycutte falske billeder. Jeg kan ikke bruge det til noget, at nogle piger forsøger at få kunder ved falsk eller delvist falsk markedsføring. Bilka markedsfører også sine varer på kant med loven, men derfor holder jeg jo ikke op med at handle de gode tilbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes godt, at vi kan bruge hinanden til at advare mod misvisende billeder. Mange gange beskrives oplevelsen alligevel god - fint! I dette tilfælde tændte jeg særligt på billede 2 med de smukke brede og runde hofter, men pigen på stedet havde smalle hofter og er væsentlig ældre end hende på billederne, og det er falsk markedsføring! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 59 minutter siden:

Jeg er her for at finde nogle gode oplevelser....andre for at boycutte falske billeder. Jeg kan ikke bruge det til noget, at nogle piger forsøger at få kunder ved falsk eller delvist falsk markedsføring. Bilka markedsfører også sine varer på kant med loven, men derfor holder jeg jo ikke op med at handle de gode tilbud.

Dette her har jo intet med Bilka at gøre. Der er nogen piger der ikke bruger deres egne billeder af den ene eller anden grund. En grund kan være at de måske ikke liiige er nær så attraktive som pigerne de stjæler billederne fra. En anden grund kan være at det bare lige er meget nemmere at snuppe en andens billeder end selv bøvle med at få taget nogle gode retvisende billeder. En tredje grund kan være at de leverer så ringe service at de skifter billeder jævnligt for at gamle kunder ikke skal opdage at det er samme pige der gemmer sig bag et nyt navn, anden annonce og andre billeder. En fjerde grund kan så stadig være at de ikke lige synes at de vil have deres billeder på en side der annoncerer med prostituerede. Tænk nu om nogen fra deres familie eller vennekreds så dem og fandt ud af at de er prostituerede. Nej, så mener de åbenbart at det er meget bedre at det er en anden "uskyldig" kvinde der får deres billeder langt op på siden og dermed helt mod deres vilje og viden bliver sat i forbindelse med prostitution. Jer der ikke har så meget imod at piger bruger andres billeder - I skulle lige overveje om i stadig synes det er ok hvis I nu lige pludselig ser billeder af jeres datter ligge på AL. Er det ok eller går det nok alt sammen alligevel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er fint vi bruger hinanden til at "advare" mod falske billeder. Men at slutte af med sætningen:...."så bliv væk", hører ingen steder hjemme, da falske billeder ikke nødvendigvis er lig med dårlige oplevelser, eller for den sags skyld en mindre attraktiv pige!

Alle de forskellige grunde til hvorfor mon pigen lægge falske billeder op, kan jeg ikke bruge til noget som helst....og ingen kan gøre noget ved det alligevel. Hvis man lader sig forarge af de billeder, bør man måske helt undgå at benytte sig af glædespiger. Jeg er her ikke for at advare andre mod falske billeder og havd ved jeg. Jeg er her for at få en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...