Hop til indhold
Antrahx

Alice i Tarup

Recommended Posts

fyrender skrev, 1 time siden:

så det ikke helt det shinet op pige man møder?

Hvem spørger du? Jeg har ikke været der og kan derfor ikke svare på om billederne ligner. Men en ting er sikker - de har fået "marcipan hud" i Photoshop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 10.9.2019 at 16:42:

Hvem spørger du? Jeg har ikke været der og kan derfor ikke svare på om billederne ligner. Men en ting er sikker - de har fået "marcipan hud" i Photoshop. 

My pictures was not washed more than every else. I have many review most coment on how firm and fit I am. Next time please restrict yourself to coment on girls you have seen. Thank you. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice28 skrev, for 6 timer siden:

My pictures was not washed more than every else.

Hvor meget er "alle andres" billeder efterbehandlet? Billeder på diverse annoncen har jo meget forskellig karakter. Nogle er "simple" selfier taget med mobil af et spejlbillede. Andre er mere eller mindre professionelle billeder der har været gennem Photoshop og fået fjernet diverse generende pletter, bumser eller hvad ved jeg og så samtidig fået huden "glattet" ud så den netop ligner marcipan. Og ja, så er der alt muligt imellem de to yderpunkter. Jeg har tidligere ernæret mig med modelfotografering, så mener nok jeg kan genkende en efterbehandling af billeder når jeg ser det. Men når dette så er sagt skal det bemærkes at jeg på ingen måde har noget imod dine billeder og hvordan du ser ud. Synes faktisk du ser spændende og fræk ud og vil på ingen måde udelukke min vej går forbi dig en dag - hvis jeg altså er velkommen hos dig? 
 

Alice28 skrev, for 6 timer siden:

Next time please restrict yourself to coment on girls you have seen

Forbeholder mig retten til at kommentere lige akkurat hvad og hvem jeg vil så længe jeg gør det på en ordentlig og sober måde hvilket jeg absolut mener jeg gør.

Fortsat god dag og måske en gang på gensyn hos dig. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Hvor meget er "alle andres" billeder efterbehandlet? Billeder på diverse annoncen har jo meget forskellig karakter. Nogle er "simple" selfier taget med mobil af et spejlbillede. Andre er mere eller mindre professionelle billeder der har været gennem Photoshop og fået fjernet diverse generende pletter, bumser eller hvad ved jeg og så samtidig fået huden "glattet" ud så den netop ligner marcipan. Og ja, så er der alt muligt imellem de to yderpunkter. Jeg har tidligere ernæret mig med modelfotografering, så mener nok jeg kan genkende en efterbehandling af billeder når jeg ser det. Men når dette så er sagt skal det bemærkes at jeg på ingen måde har noget imod dine billeder og hvordan du ser ud. Synes faktisk du ser spændende og fræk ud og vil på ingen måde udelukke min vej går forbi dig en dag - hvis jeg altså er velkommen hos dig? 
 

Forbeholder mig retten til at kommentere lige akkurat hvad og hvem jeg vil så længe jeg gør det på en ordentlig og sober måde hvilket jeg absolut mener jeg gør.

Fortsat god dag og måske en gang på gensyn hos dig. :-) 

Here is a video of me from audition for my work as dancer. I dont have pimples or cellulite. If you are professional photographer you should be able to see this pic serie has not been washed.

This is now 2 time you a bitching about my pics. If you don't like them then move on. 

IMG-20190912-WA0001.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice28 skrev, for 16 minutter siden:

This is now 2 time you a bitching about my pics. If you don't like them then move on. 

Jeg bitcher ikke dine billeder, jeg kommenterer dem på en saglig måde og har på intet tidspunkt sagt du har bumser, appelsinhud eller noget andet. KUN kommenteret efterbehandlingen af nogen af dine billeder. Ja, det er meget almindeligt at efterbehandle på den måde. Nogen kan lide det og andre kan ikke. Jeg hører til sidste kategori. Lad nu være med at tage det som et personligt angreb, for sådan er det på ingen måde ment. Synes du ser fræk ud og har et karakteristisk udseende som jeg reelt er ret vild med. Og stadig - hvis det er muligt og tingene klapper på den rette måde er det da meget tænkeligt at jeg vil besøge dig en dag hvis jeg må.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alice28 skrev, den 9.10.2019 at 18:10:

Here is a video of me from audition for my work as dancer. I dont have pimples or cellulite. If you are professional photographer you should be able to see this pic serie has not been washed.

This is now 2 time you a bitching about my pics. If you don't like them then move on. 

IMG-20190912-WA0001.jpg

Nice body.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Alice28 skrev, den 9.10.2019 at 18:10:

Here is a video of me from audition for my work as dancer. I dont have pimples or cellulite. If you are professional photographer you should be able to see this pic serie has not been washe

You look amazing - come to Copenhagen dear! : ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...