Hop til indhold
Guest vardeboy

Game, vidunderlig sød thai.Nær Varde.

Recommended Posts

Guest vardeboy

https://annoncelight.dk/showad/282192

Så har jeg hygget mig med denne dejlige pige. Hus i  lille landsby mellem Varde og Grindsted.Ok diskret hvis man ikke er lokal. Det er pigen på billerne. Jeg synes hun er mega lækker. Slank uden at være tynd,små strittende bryster og en dejlig røv. Aftalte på sms uden problemer,og blev enige om 30 min cocktail med økoblow massage og sex i forskellige stillinge til 800 kr.Hun er en sød pige som er let at snakke med ,og hun leverede varen,med kys og kram og masser af øjenkontakt. Dejlig oplevelse,nok en af de bedste med en ung thai. Kommer gerne igen. Der var en pige mere i huset,og der var mulighed for to piger hvis jeg ønskede det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 23 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/282192

Så har jeg hygget mig med denne dejlige pige. Hus i  lille landsby mellem Varde og Grindsted.Ok diskret hvis man ikke er lokal. Det er pigen på billerne. Jeg synes hun er mega lækker. Slank uden at være tynd,små strittende bryster og en dejlig røv. Aftalte på sms uden problemer,og blev enige om 30 min cocktail med økoblow massage og sex i forskellige stillinge til 800 kr.Hun er en sød pige som er let at snakke med ,og hun leverede varen,med kys og kram og masser af øjenkontakt. Dejlig oplevelse,nok en af de bedste med en ung thai. Kommer gerne igen. Der var en pige mere i huset,og der var mulighed for to piger hvis jeg ønskede det.

 

Skønt endelig at se en anmeldelse af en Thai pige i Esbjerg. Der er godt nok langt imellem dem desværre.  Ved du hvem den anden pige i huset var ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Ja det er den anden pige på adressen, men det er dog ikke just lige i nærheden af Esbjerg.Skulle man blive sulten efter besøget,kan man få en god schnitzl lige i nærheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 6 timer siden:

Ja det er den anden pige på adressen, men det er dog ikke just lige i nærheden af Esbjerg.Skulle man blive sulten efter besøget,kan man få en god schnitzl lige i nærheden.

He he så ved jeg da hvor sådan ca uden for Varde det er uden at nævne for meget. Den gode schnitzel fås sådan ca i svinget ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hamselv6710

Fantastisk schnitzel i svinget 

må nok heller køre derude bliver helt sulten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, den 8/9/2019 at 12:12:

https://annoncelight.dk/showad/282192

Så har jeg hygget mig med denne dejlige pige. Hus i  lille landsby mellem Varde og Grindsted.Ok diskret hvis man ikke er lokal. Det er pigen på billerne. Jeg synes hun er mega lækker. Slank uden at være tynd,små strittende bryster og en dejlig røv. Aftalte på sms uden problemer,og blev enige om 30 min cocktail med økoblow massage og sex i forskellige stillinge til 800 kr.Hun er en sød pige som er let at snakke med ,og hun leverede varen,med kys og kram og masser af øjenkontakt. Dejlig oplevelse,nok en af de bedste med en ung thai. Kommer gerne igen. Der var en pige mere i huset,og der var mulighed for to piger hvis jeg ønskede det.

 

 

Redigeret af peter7100123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...