Hop til indhold
Hanshj

SMukke danske Anna i Skanderborg

Recommended Posts

Her efter sommerferien kunne jeg mærke at det var tid til en fræk en på opleveren igen. Jeg undersøgte hvilke muligheder der var på Annoncelight. Der faldt jeg over Anna’s annonce som er meget detaljeret og en god beskrivelse af hende og hvad hun tilbyder. Efter lidt skrivende frem og tilbage kom aftalen i hus. Og igen var jeg meget imponeret over hvor flink og dejlig Anna allerede var i SMS’erne.

Oplevelsen hos Anna var klart en af de bedste som jeg har prøvet i denne her verden. Hun leverede total GFE og jeg fik mit første blow uden gummi som jeg endelig tog mig mod til. Det var desværre meget vanedannende. :-)  Det skulle simpelthen prøves. Og det fortrød jeg ikke.

Anna er en utrolig smuk kvinde og helt klart en stjerne. Jeg fik lov til at få et frirum i en hektisk hverdag hvor tiden gik i stå for en stund. Tusind tak for det.

Stedet var meget diskret og utrolig flot indrettet. Jeg synes privat diskret er langt mere personligt end på klinik, hvor man ofte modtages af tlf damen.

https://annoncelight.dk/showad/238473

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse af Anna. Jeg havde selv fornøjelsen at besøge hende i april, da hun var i København et par dage. Min oplevelse var helt på linje med din.

Anna er virkelig sød og dejlig, og jeg tænker stadig tilbage på oplevelsen med lille, saligt smil om munden :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 2 timer siden:

Fin anmeldelse af Anna. Jeg havde selv fornøjelsen at besøge hende i april, da hun var i København et par dage. Min oplevelse var helt på linje med din.

Anna er virkelig sød og dejlig, og jeg tænker stadig tilbage på oplevelsen med lille, saligt smil om munden :wub:

Nå, jeg tjekkede lige kalenderen. Det var i marts, jeg var så heldig at få lov at besøge Anna her i København. Så kan jeg også bedre forstå, hvorfor jeg synes det er en evighed siden jeg besøgte hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, den 8.9.2019 at 03:30:

Her efter sommerferien kunne jeg mærke at det var tid til en fræk en på opleveren igen. Jeg undersøgte hvilke muligheder der var på Annoncelight. Der faldt jeg over Anna’s annonce som er meget detaljeret og en god beskrivelse af hende og hvad hun tilbyder. Efter lidt skrivende frem og tilbage kom aftalen i hus. Og igen var jeg meget imponeret over hvor flink og dejlig Anna allerede var i SMS’erne.

Oplevelsen hos Anna var klart en af de bedste som jeg har prøvet i denne her verden. Hun leverede total GFE og jeg fik mit første blow uden gummi som jeg endelig tog mig mod til. Det var desværre meget vanedannende. :-)  Det skulle simpelthen prøves. Og det fortrød jeg ikke.

Anna er en utrolig smuk kvinde og helt klart en stjerne. Jeg fik lov til at få et frirum i en hektisk hverdag hvor tiden gik i stå for en stund. Tusind tak for det.

Stedet var meget diskret og utrolig flot indrettet. Jeg synes privat diskret er langt mere personligt end på klinik, hvor man ofte modtages af tlf damen.

https://annoncelight.dk/showad/238473

Tusind tusind tak for din flotte tilbagemelding her på eroguide. Jeg bliver helt beæret og er glad for at skinne igennem med det jeg gerne vil give dig :wub:Håber vi skal ses igen en anden god gang og ellers vil jeg bare ønske dig en super lækker dag med, solskin (lige i dag har vi for lidt af den) frække tanker (har vi ikke altid dem) og forhåbentlig lækker sex på programmet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, den 8.9.2019 at 10:16:

Nå, jeg tjekkede lige kalenderen. Det var i marts, jeg var så heldig at få lov at besøge Anna her i København. Så kan jeg også bedre forstå, hvorfor jeg synes det er en evighed siden jeg besøgte hende :P

Hehe kære Niels Kbh er på programmet igen her i uge 44, og glæder mig til at komme tilbage og er enig i det er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for længe siden :huh::rolleyes::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal helt sikkert besøge dig igen. 

Hvis det overhovedet er muligt at få tid efter alle disse positive anmeldelser. De er ihvertfald 100 % velfortjente. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...