Hop til indhold
youngatheart

Vildt med alle disse fakes

Recommended Posts

Hvor er det vildt at gå ind på gruppen med sugardating og lure igen, efter ikke at have været her i mange måneder. ALT er jo ved det gamle i denne gruppe. INGEN skriver hvilken by i landet det drejer sig om, så tager jo en krig at finde ud af om det er noget der har interesse her i gruppen. Burde ellers være noget alle var interesseret i stod i overskriften så det var lidt lettere at finde ud af, da denne gruppe jo faktisk dækker HELE Danmark, og i bund og grund er jeg lidt ligeglad med sugardaters i København når jeg bor i den anden ende af landet.  Men år det så er sagt ser det jo ud fra anmeldelser at dømme ud til at 80% af alle sugardaters stadig er fakere, så intet nyt under solen der. Venter spændt på de få gode anmeldelser, og så selvfølgeligt hvor i landet de er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
youngatheart skrev, den 8/9/2019 at 03:04:

Hvor er det vildt at gå ind på gruppen med sugardating og lure igen, efter ikke at have været her i mange måneder. ALT er jo ved det gamle i denne gruppe. INGEN skriver hvilken by i landet det drejer sig om, så tager jo en krig at finde ud af om det er noget der har interesse her i gruppen. Burde ellers være noget alle var interesseret i stod i overskriften så det var lidt lettere at finde ud af, da denne gruppe jo faktisk dækker HELE Danmark, og i bund og grund er jeg lidt ligeglad med sugardaters i København når jeg bor i den anden ende af landet.  Men år det så er sagt ser det jo ud fra anmeldelser at dømme ud til at 80% af alle sugardaters stadig er fakere, så intet nyt under solen der. Venter spændt på de få gode anmeldelser, og så selvfølgeligt hvor i landet de er.

Hva snakker du om, det er absolut ikke det jeg oplever, tror det er dig den er helt galt med ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
youngatheart skrev, den 8/9/2019 at 03:04:

Hvor er det vildt at gå ind på gruppen med sugardating og lure igen, efter ikke at have været her i mange måneder. ALT er jo ved det gamle i denne gruppe. INGEN skriver hvilken by i landet det drejer sig om, så tager jo en krig at finde ud af om det er noget der har interesse her i gruppen. Burde ellers være noget alle var interesseret i stod i overskriften så det var lidt lettere at finde ud af, da denne gruppe jo faktisk dækker HELE Danmark, og i bund og grund er jeg lidt ligeglad med sugardaters i København når jeg bor i den anden ende af landet.  Men år det så er sagt ser det jo ud fra anmeldelser at dømme ud til at 80% af alle sugardaters stadig er fakere, så intet nyt under solen der. Venter spændt på de få gode anmeldelser, og så selvfølgeligt hvor i landet de er.

Sugar daters er total fejl castet på dette site, når jeg møder en lækker ung babe, så deler jeg hende naturligvis ikke med andre, der er så mange 10 taller der inde, som jeg aldrig ville kunne komme i kontakt med i det virkelige liv - det er win win, i hvert fald for mig..

Hende som pt besøger mig er 20 år, og den smukkeste unge kvinde - om hun ser andre, det ved jeg ikke - og jeg spørger ikke, det kommer ikke mig ved..

Dette site er mere til GP, hvor folk står i kø for at komme til, eller opsøger de kvindelige brugere / GP på raste pladser el. i skoven, el. hvor dælen de mødes, det grænser til det komiske hvor kreative Gp er, og i deres egen verden stadig er helt alm. på trods af de boller for penge hver dag, på bordel el. raste pladser el. sol centre el. i skoven..

Sorry, ikke for at afspore tråden..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 5 timer siden:

Hva snakker du om, det er absolut ikke det jeg oplever, tror det er dig den er helt galt med ...

Det er helt ok du har den holdning ;-) Er bare ikke det jeg ser når jeg kigger ned af siden der vedr sugardating, eller det var måske ironisk det du skrev ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Det er helt ok du har den holdning ;-) Er bare ikke det jeg ser når jeg kigger ned af siden der vedr sugardating, eller det var måske ironisk det du skrev ?

har du billede på din profil da og med en seriøs tekst hvad du søger ?

jeg får alt det dialog jeg ønsker, næsten for meget af det gode ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 11 timer siden:

har du billede på din profil da og med en seriøs tekst hvad du søger ?

jeg får alt det dialog jeg ønsker, næsten for meget af det gode ...

Helt ærligt...hvad har det med det råden handler om at gøre. Jeg siger du skal prøve at kigge på gruppen herinde der hedder "anmeldelser af sugardaters", og ved egen konstatering se hvor mange af de indlæg der er der som udelukkende er advarsler, og igen det andet det drejede sig om, hvor let du synes det er ud fra de overskrifter at overskue om det er en fra København, eller en fra Esbjerg der er snak om. Hvad har det med billeder og seriøs tekst at gøre på en profil du har på sugardaters ?  Må da sige du er verdens heldigste kartofel at du bare kan vælge ov vrage sådan derinde, så det næste en for meget for dig. Du må jo bare være en sand mester så. ;-)

PS: Er da egentligt mærkeligt at se du ikke har anmeldt en masse på anmeldelse af sugardating, når du nu har så meget held derinde ? For mig at se er det jo glædespiger du mest har dialog med herinde.

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Helt ærligt...hvad har det med det råden handler om at gøre. Jeg siger du skal prøve at kigge på gruppen herinde der hedder "anmeldelser af sugardaters", og ved egen konstatering se hvor mange af de indlæg der er der som udelukkende er advarsler, og igen det andet det drejede sig om, hvor let du synes det er ud fra de overskrifter at overskue om det er en fra København, eller en fra Esbjerg der er snak om. Hvad har det med billeder og seriøs tekst at gøre på en profil du har på sugardaters ?  Må da sige du er verdens heldigste kartofel at du bare kan vælge ov vrage sådan derinde, så det næste en for meget for dig. Du må jo bare være en sand mester så. ;-)

PS: Er da egentligt mærkeligt at se du ikke har anmeldt en masse på anmeldelse af sugardating, når du nu har så meget held derinde ? For mig at se er det jo glædespiger du mest har dialog med herinde.

deler ikke mit guld med dig, ligesom aarhus62 skriver at han heller ikke gør, dette site, bruger jeg udelukkende til gp  :ugeek:

Redigeret af BadGuy
Sprog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok vil jeg gerne give "youngatheart" ret, synes virkelig der er mange fakes på sugardaters, faktisk også den anden vej, hvor jeg har mødt piger på annoncelight, som tidligere har været på sugardaters, og mener vi er useriøse... så går måske begge veje.

Er holdt helt op med sugardaters, annoncelight, og til dels eroguide, grunden er desværre som Badguy/aarhus62 skriver, vil ikke dele guld med andre. Dette tror jeg desværre alle gør i dette forum. Så et af mine råd, besøg de GB som ikke omtales i eroguide, gør jeg selv, og hold da op nogle oplevelser man kan få... både negative og positive.

Et anden råd, find nogle instagram profiler, i dit område, hvor pigerne er lidt udfordret klædt og kontakt dem. Det er det nye annoncelight/sugardaters, efter min mening. Ved instagram har jeg ikke været udsat for fake, kun fået afslag. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...