sexlife 300 Skrevet 11. September, 2019 Bananas skrev, den 10. september 2019 at 01:16: 15 min? Det skal hun dog klare at få en orgasme på. Eller to. Det burde vel være tilstrækkeligt for at opleve en kvindes væsen og talenter? Det er jo oceaner af tid. Mine kvinder plejer at få orgasme i det øjeblik jeg stikker den ind Jeg har intet krav eller forventning om, at en GP skal få noget ud af at være sammen med mig, men hvis hun gør, så er det da fint. Prøver bare at være en gentleman og håber på en smule kemi. Ps. Tror ikke han mente det på den måde, men alligevel en kongekommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 999 Skrevet 11. September, 2019 OK, jeg nåede forbi Valentina på vej til arbejde, og jeg må sige at oplevelsen sidder i mig endnu. På godt og ondt. Først og fremmest er Valentina kamp-lækker, ikke bare for sin alder, men hendes figur giver baghjul til de fleste piger, der er halvt så gamle som hende. Hun var også smilende og let at lave en aftale med, som holdt 100%. M E N, jeg har aldrig oplevet et tilsvarende afspritnings- og desinfektinscircus tidligere. Jeg tror at hun havde 2 eller 3 forskellige væsker/flasker fremme 10-11 gange, og hun må have brugt en halv skov i papir. Hun insisterede på at bruge et af de sædvanlige kondomer, og jeg måtte på intet tidspunkt røre ved mig selv og da slet ikke montere kondomet selv. Det gjorde hun, og endda på den værst tænkelige kvælergrebsfacon. Første gang gik oven i købet helt galt, da hun udvidede kondomet så meget, at det enten sprang eller gled af fingrene på hende og smækkede eftertrykkeligt sammen om min stolthed, der fik sig en slem forskrækkelse og en svidende fornemmelse. Forestil jer, at nogen fyrer en fuldt udspændt postelastik af mod jeres erigerede pikhoved.... Nå, kondomet blev kasseret og spritcirkuset startede igen. Nu med betydelig mindre begejstring hos undertegnede. Mirakuløst nok vendte rejsningen tilbage, og jeg skyndte mig at penetrere Valentina. Og nu kommer den mest forunderlige del af historien, for hun virkede ret tændt (jeg havde også leget godt med hendes smukke bryster under cirkusforestillingen) og jeg gled fint ind uden nogen glidecreme. Og selvom hun hold begge sine hænder nede om min pik under hele knalderiet, og hendes negle konstant checkede kondomet, gik selve knepningen fint. Hun har en dejlig jomfrustram kusse, og hun løfter benene godt, så jeg nåede altså alligevel til klimaks, og et stærkt et, endda. Jeg véd faktisk ikke, hvordan jeg skal bedømme oplevelsen, men jeg fik hvad jeg kom efter og lidt af en underlig oplevelse oveni. Valentina kan nok kun anbefales, hvis man er sprittolerant og har et solidt libido, eller bare er ude efter en bizar oplevelse med en smuk kvinde.... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 11. September, 2019 Har man på fornemmelsen, at der ikke var voldsom megen GFE over den oplevelse.... fuld forståelse for hensyn til hygiejne, men det burde ikke udelukke efterfølgende gensidig nydelse. det synes der heller ikke at være meget af ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 11. September, 2019 I stedet for det der afspritningscirkus, så skulle pigerne hellere tilbyde at gå med i bad, hvor hun vasker en med vand og sæbe. Og hvis man ikke ønsker superfransk, så kan jeg ikke forstå den grundige afspritning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg