Hop til indhold
kamilla K

Jeg har fået en stalker...

Recommended Posts

Borende X skrev, for 51 minutter siden:

Det første har du helt ret i. Men det andet undrer jeg mig lidt over, når man kender til pigeplageren B.jarnerøv. Hans mobning er i tidens løb da hundredefold værre end den, som Kamilla K er blevet udsat for, og hun tager det – som EksilKøbenhavneren – dog fra den humoristiske side.

:)

jeg skrev dette indslag fordi der mangler lidt humor herinde . I har godt af et godt grin , det er altid  så dejligt at le :)  

jeg er oprigtigt talt  bange for,  at  solen ikke står op næste dag , det mener jeg helt alvorligt , tænk hvis al lys pludselig forsvandt , så ville vi mangle ilt og dø uden at kunne gøre noget ,

det er da værre, end en stalker , uanset dennes karakter . 

Bortset fra solens beståenhed , eller mangel derpå, så kan jeg ikke rigtigt finde noget at være bange for . 

For tingene er ,hvad man gør dem til.

Hvis man gør alting til et skræksenarie , så bliver man bange fordi, ens opfattelse bidrager til frygt . 

Man kan håndtere mange ting på to måder :

med frygt 

eller med humor . 

Man vælger selv, om man vil le og have det rart , for latter er den bedste medicin , borset fra sex 

eller om man vil tynges  af frygt .

vil man leve , eller vil man blot overleve ? 

Og come on , der er altså langt værre ting i livet , end når andre mennesker opfører sig på måder , som man måske ikke ligefrem bifalder  :)  

lad nu bj. arnesen hvile i fred 

i guder,  hvor sker der lidt herinde :lol:

1 år siden jeg var her sidst , (næsten)

og stadigvæk,  holder I samme person i live , blot via omtale ...

jeg bor pt i jylland, såfremt den info kan være behjælpelig med, at lukke jeres forkvaklede teorier...  

-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 25 minutter siden:

Ved vi overhovedet, at det er Bjarne der er ham der forfølger Kamilla K ? 

Det med at GPerne af og til får en stalker fra forskellige mænd hører vi jo desværre om. 

Det er IKKE ham . 

Det sker tit ja, også derfor jeg ikke forstår,  hvorfor man skal gøre så stort et nummer ud af det hver gang .

Der vil altid være sådan en slags mennesker , hvad enten man kan lide det eller ej.

Så er det op til en selv , hvordan man vil håndtere de situationer som er uundgåelige .

Det er ens egen håndtering af selve situationerne , der er det væsentligste 

- ikke situationen i sig selv . 

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
kamilla K skrev, for 5 minutter siden:

Det er IKKE ham . 

Det sker tit ja, også derfor jeg ikke forstår,  hvorfor man skal gøre så stort et nummer ud af det hver gang .

Der vil altid være sådan en slags mennesker , hvad enten man kan lide det eller ej.

Så er det op til en selv , hvordan man vil håndtere de situationer som er uundgåelige .

Det er ens egen håndtering af selve situationerne , der er det væsentligste 

- ikke situationen i sig selv . 

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Enig

Nå du er enig , okay , jamen så kan jeg godt skyde en hvid pind efter det "angry fuck " som jeg altid så godt har kunne tænke mig med dig , @Aros :P :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

Nå du er enig , okay , jamen så kan jeg godt skyde en hvid pind efter det "angry fuck " som jeg altid så godt har kunne tænke mig med dig , @Aros :P :lol:

Nu kommer @Aros til at græde sig i søvn i nat. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Privatmail skrev, 1 time siden:

Det er skræmmende når nogen opsøger en, uden at have lov, for hvad leder de efter ? Hvad mangler de ? Hvad mener de de kan tillade sig ?

Næh synes jeg ikke , men jeg tænker nok heller ikke så meget over alting, ligesom du giver udtryk for, at du gør . 

Jeg synes dit indslag er lidt sødt :)

Det eneste , som du altid  skal huske dig selv på , er følgende :

Det eneste man kan og skal forstå her i livet er, at man ikke kan eller skal forstå,  alting .

Del dette indlæg

Link til indlæg
kamilla K skrev, for 59 minutter siden:

:)

jeg skrev dette indslag fordi der mangler lidt humor herinde . I har godt af et godt grin , det er altid  så dejligt at le :) ....

Sådan opfattede jeg det også i disse for Fædrelandet så Bjarnerige tider :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virkelige alvorlige i denne tråd er, at Kamilla K i meget lang tid ikke har fået pik nok. Her vil jeg gerne hjælpe til, alt hvad jeg kan. :wub:

Du siger bare til Kamilla K...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 47 minutter siden:

Det virkelige alvorlige i denne tråd er, at Kamilla K i meget lang tid ikke har fået pik nok. Her vil jeg gerne hjælpe til, alt hvad jeg kan. :wub:

Du siger bare til Kamilla K...

lige nøjagtigt :D 

...Til for f.... TIL, TIL TIL TIL  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
kamilla K skrev, for 8 timer siden:

Nej da, ber jeg til.  Jeg håber da ikke, at det "angry fuck" som vi begge altid gerne vil have ikke bliver til noget :D 

Christina ssbbw skrev, for 8 timer siden:

Nu kommer @Aros til at græde sig i søvn i nat. :lol:

Mine tårer, og de var mange, gjorde det ikke. Jeg har slet ikke kunne falde i søvn i bar ærgrelse over at min enighed muligvis har kostet mig det "angry fuck". :( 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Nej da, ber jeg til.  Jeg håber da ikke, at det "angry fuck" som vi begge altid gerne vil have ikke bliver til noget :D 

Mine tårer, og de var mange, gjorde det ikke. Jeg har slet ikke kunne falde i søvn i bar ærgrelse over at min enighed muligvis har kostet mig det "angry fuck". :( 

Pyt med det :) 

Jeg er sjældent enig med andre - ofte erklærer jeg mig uenig , af ren og skær trodsighed 

Så vi skal såmænd nok blive uenige om noget , en anden gang :lol: :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...