Hop til indhold
1stimer

Gloryhole...hvor og hvordan??

Recommended Posts

Hejsa

Jeg var til en afslutningsfest med mit fodboldhold for noget tid siden..og som aftenen skred frem blev historierne også mere og mere eksotiske..

En af gutterne fortalte om sin periode efter hans ægteskab og dermed single at han frekventerede nogen swingerklubber når "naturen kaldte". Han fortalte ikke så meget detaljer eller lignende...og fik det heller ikke til at fremstå som han var en heman eller noget...så reelt virkede det troværdigt. Han er heller ikke typen der overdriver mm.

Det korte af det lange...han fortalte at de her gloryholes var noget han brugte i den periode...nogen gange var der vist mere held end andre...men han virkde meget tilfreds.

Mit spørgsmål er derfor.... Hvordan foregår det i disse klubber. kan man som mand komme alene og prøve lykken? eller hvordan?

Og inden nogen tænker "hvorfor spørger han ikke bare han fra holdet selv".  Svaret er at jeg er gift...og som det fremgår af en anden tråd jeg har lavet, så er min kone desværre fysisk ødelagt efter flere operationer og er henlagt til et liv i sin seng resten af sine dage. det har lagt en naturlig stopklods for vores liv sammen...så overvejelserne går derfor på at få "afløb" på anden vis end højre hånd som i det lange løb er reeeeeeet kedeligt :)

Så hvis nogen ved noget eller kan byde ind med noget så er jeg interesseret i at vide lidt mere om de der gloryholes.

P.s. jeg er bosiddende på Sjælland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

der huserer en på annoncelight med et hjemmelavet "gloryhole" vistnok i en lejlighed på Amager... god fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Richard Kimble skrev, for 1 minut siden:

@kenderen antyder, at det ikke nødvendigvis er en kvinde, som sidder bag hullet ...

er det ikke ligemeget ? virkede ikke så vigtigt ifølge trådstarter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du starter cyklen og sætter næsen ind imod Swingland som ligger diskret i et industrikvater i Ishøj. Der kommer der temmelige mange fyre, par og et par single piger.

Nogen er ret så kinky, de vil sutte pik i gloryhole, de andre ligger sig i dobbeltsengen og lader fyrene kravle på dem.

Jeg har været der en del gange og har haft en del fede oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Nu sker det også jeg finder vej til swingerklub som privat person. 

Generelt er swinger  miljøet  ret afslappende og lige til mulighederne er mange under de rette omstændigheder. 

Dog skal man ikke forvente at der falder noget af hvergang osv. Da der jo er tale om kemi lyst og tiltrækning i de fleste tilfælleder, og det der forgår på store madrasser med få kvinder skal man også som mand ofte stå i kø blandt mange andre mænd. Blot til info.

når men gloryhole er der jo også. nogen gange hvor man kan se hvem der er på den anden side og andre steder er det ikke muligt der kan både være mænd og kvinder på den anden side (hvis der altså sidder nogen) men man kan dog heller ikke forvente at den på den anden side springer på når banditten kommer ind. 

Personligt har jeg aldrig grebet de banditter der er kommet i gennem hullerne der hvor jeg kommer er de sat hvor man også har et lege rum. hvor jeg nu fortrækker den partner jeg har med i rummet. 

Men syntes da helt bestemt at hvis det er du tænker tanken tænder så spring ud i det og husk i klub kommer man oftest hurtigt i snak med andre hvis man også selv tør henvende sig (behøver ikke kun være for at spørge om man vil knalde) 

og ellers man kan man på nettet mener det er sexidetfri finde gloryholes rundt i dk hvor det også sker folk skriver hvornår man er tilstede osv. 

Men ønsker dig held og lykke og håber bestemt det lykkes for dig ;) 

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu går jeg jævnligt i div klubber ( DS, Tucan og euroclub300 ) og man skal aldrig forvente man finder en at være sammen med, og det er ikke altid der er gang i gloryholes, men tager man afsted skal man huske at være åben, snakke med andre og besidde pli :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...