Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa. :D

Nu er det en måneds tid siden. Men lovede at lave en anmeldelse. Så her kommer den. 

Jeg har længe læst med på diverse indlæg og brugt det som guide til gode oplevelser. Nu bliver det så min tur til at dele en lidt fed oplevelse. 

Jeg elsker god massage og har flere gange læst med her på siden for at undgå et flop. Mit valg falder på Frihedens Thai Wellness. Jeg fortæller at jeg har lidt øm ryg, og det kan de da sagtens fikse. 

Stedet ligger meget åbent, men det er jeg faktisk ret ligeglad med. Det er en massage biks!. Ringer på og bliver lukket ind rimelig hurtigt.  De spørger om jeg har bestilt tid og bliver ført ind i første lokale. Dejlig rent sted, rene håndklæder og smilende personale. 

Jeg smider klunset og ligger mig på briksen. Kan desværre ikke huske navnet på den første kvinde. Men efter lidt opvarmning kommer en kvinde mere ind. "Du havde ondt i ryggen" siger hun og spørger lidt ind til det.. Og så skal jeg satme ellers love for jeg fik massage! Jeg troede jeg havde fået god massage før. Hende her fik fat steder jeg ikke vidste jeg var øm. Det var ret hårdt, men på den gode måde! Hun måtte lige bede mig trække vejret et par gange og grinede lidt af de lyde jeg kom med når hun lige ramte rigtigt. De var to og det virkede til at hun underviste den anden lidt i det undervejs. Det betød absolut intet for mig, det var fedt der blev taget fat. Hele ryggen, nakke, arme , skuldre ben. Det hele fik en tur. Jeg måtte på et tidspunkt lige spørge "Er det dig der er Dao" Og så grinte hun ellers.. Det var det så. Drillede lidt med  "Dao's house of pain":D. Hun nævnte noget om at folk på gaden ville kigge ind af vinduet sådan som jeg pev. Pisse sjov humor. Nå men da Dao var færdig måtte hun afsted da hun havde en aftale. "Så du får lige en halv time mere at slappe af på". Efter Dao var gået startede en meget sensuel og pirrende oplevelse. Stille dejlig berøring med olie "nusning" vil jeg nok kalde det. Ryg, balder, ben og efterhånden mere fokus på balder, mellemkødet og boller. Hold nu kæft jeg var i himlen!. Det var så godt at hun ikke nåede at tilbyde noget andet. Imens jeg lå der på maven og fik masseret boller trak det op til den vilde udløsning. Og hold nu kæft det var godt. Uden et egentligt HJ. Bare lidt strejf og lækker massage. 

Det var den perfekte kombi af hård massage og efterfølgende afslapning. Bedste oplevelse jeg ever har haft! 

Kommer jeg igen. Hell yes! 

Søde kvinder med godt humør/ god humor

Rent sted og rent bad!

Hvis i læser med fra Frihedens Thai Wellness. Tak til jer begge for en god oplevelse! Vi ses snart igen

http://frihedensthaiwellness.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttmann skrev, 1 time siden:

.... Men efter lidt opvarmning kommer en kvinde mere ind. "Du havde ondt i ryggen" siger hun og spørger lidt ind til det. Og så skal jeg satme ellers love for jeg fik massage! Jeg troede jeg havde fået god massage før. Hende her fik fat steder jeg ikke vidste jeg var øm. Det var ret hårdt, men på den gode måde! Hun måtte lige bede mig trække vejret et par gange og grinede lidt af de lyde jeg kom med når hun lige ramte rigtigt ....Jeg måtte på et tidspunkt lige spørge "Er det dig der er Dao" ...

Selvom du ikke havde nævnt navnet, ville jeg straks have været sikker på, at det var Dao :). Hun har uden tvivl branchens hårdeste massage. Jeg havde engang muskelinfiltration i skulderen og ned i armen, og det klarede hun bl.a. ved at bore sin albue ind i min armhule gentagne gange. Det gjorde sindssygt ondt, men det hjalp ..... efter en halv times groggy tilstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Er det ikke den samme dejlige Dao, der huserede omkring Strandvejen  (var det Espergærde) for et til to år siden?  Hun var bl. a. ekspert i prostata massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 1 time siden:

 

Er det ikke den samme dejlige Dao, der huserede omkring Strandvejen  (var det Espergærde) for et til to år siden?  Hun var bl. a. ekspert i prostata massage?

Jo, du har (delvis) ret. Hun havde et sted på Strandvejen, lige inden man nåede Charlottenlundfortet. Så flyttede hun for et år eller to siden etablissementet til en tidligere bedemandsforretning på Hvidovrevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse - er meget lig den oplevelse jeg selv fik for et stykke tid siden, men jeg havde dog DAO fra start til slut og det var ikke kedeligt (besøget er anmeldt her på siden). Måske det snart er tid til et nyt besøg, man skal jo variere lidt, selvom man har sin favorit et andet sted i byen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttmann skrev, den 7.9.2019 at 15:45:

Halløjsa. :D

Nu er det en måneds tid siden. Men lovede at lave en anmeldelse. Så her kommer den. 

Jeg har længe læst med på diverse indlæg og brugt det som guide til gode oplevelser. Nu bliver det så min tur til at dele en lidt fed oplevelse. 

Jeg elsker god massage og har flere gange læst med her på siden for at undgå et flop. Mit valg falder på Frihedens Thai Wellness. Jeg fortæller at jeg har lidt øm ryg, og det kan de da sagtens fikse. 

Stedet ligger meget åbent, men det er jeg faktisk ret ligeglad med. Det er en massage biks!. Ringer på og bliver lukket ind rimelig hurtigt.  De spørger om jeg har bestilt tid og bliver ført ind i første lokale. Dejlig rent sted, rene håndklæder og smilende personale. 

Jeg smider klunset og ligger mig på briksen. Kan desværre ikke huske navnet på den første kvinde. Men efter lidt opvarmning kommer en kvinde mere ind. "Du havde ondt i ryggen" siger hun og spørger lidt ind til det.. Og så skal jeg satme ellers love for jeg fik massage! Jeg troede jeg havde fået god massage før. Hende her fik fat steder jeg ikke vidste jeg var øm. Det var ret hårdt, men på den gode måde! Hun måtte lige bede mig trække vejret et par gange og grinede lidt af de lyde jeg kom med når hun lige ramte rigtigt. De var to og det virkede til at hun underviste den anden lidt i det undervejs. Det betød absolut intet for mig, det var fedt der blev taget fat. Hele ryggen, nakke, arme , skuldre ben. Det hele fik en tur. Jeg måtte på et tidspunkt lige spørge "Er det dig der er Dao" Og så grinte hun ellers.. Det var det så. Drillede lidt med  "Dao's house of pain":D. Hun nævnte noget om at folk på gaden ville kigge ind af vinduet sådan som jeg pev. Pisse sjov humor. Nå men da Dao var færdig måtte hun afsted da hun havde en aftale. "Så du får lige en halv time mere at slappe af på". Efter Dao var gået startede en meget sensuel og pirrende oplevelse. Stille dejlig berøring med olie "nusning" vil jeg nok kalde det. Ryg, balder, ben og efterhånden mere fokus på balder, mellemkødet og boller. Hold nu kæft jeg var i himlen!. Det var så godt at hun ikke nåede at tilbyde noget andet. Imens jeg lå der på maven og fik masseret boller trak det op til den vilde udløsning. Og hold nu kæft det var godt. Uden et egentligt HJ. Bare lidt strejf og lækker massage. 

Det var den perfekte kombi af hård massage og efterfølgende afslapning. Bedste oplevelse jeg ever har haft! 

Kommer jeg igen. Hell yes! 

Søde kvinder med godt humør/ god humor

Rent sted og rent bad!

Hvis i læser med fra Frihedens Thai Wellness. Tak til jer begge for en god oplevelse! Vi ses snart igen

http://frihedensthaiwellness.dk

Synes nogle gange at nye der skriver en anmeldelse får en hård medfart, vil derfor gerne sige tak for en super anmeldelse fra en "newbie"

Besøgte selv Dao en del gange, da hun havde butik i Charlottenlund, har endnu ikke besøgt hendes nye sted i Hvidovre. Denne anmeldelse har givet mig stor lyst til at aflægge hendes nye sted et snarligt besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 37 minutter siden:

Giver Dao blow job uden og sexer hun med en ?. Syntes hun er utrolig lækker moden kvinde.

Det første kan du godt slå ud af hovedet, det andet har du helt ret i :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 13 timer siden:

Giver Dao blow job uden og sexer hun med en ?. Syntes hun er utrolig lækker moden kvinde.

Vil gerne mødes med hende men er svær at lave en aftale med

Hvad priser køre hun med fuld pakke?

Besøgte hende meget i Charlottenlund og har set hende smide en bror på porten. Træd varsomt medmindre du tænder på at skulle klæde dig på ved hoveddøren og få adskillige store ord med på vejen.

Til gengæld søger du dygtig thaimassør med godt humør, hvis du accepterer hendes grænser er hun genial.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde i en periode alt frækt i økoudgave med Dao, men pludselig en dag uden jeg fik nogen forklaring ville hun hverken massere eller andet.

De kan være fantastiske og det modsatte, de kvinder, men jeg prøver at nyde nuet og vælger at huske de positive ting.

God weekend Solskin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 9 minutter siden:

Jeg havde i en periode alt frækt i økoudgave med Dao, men pludselig en dag uden jeg fik nogen forklaring ville hun hverken massere eller andet.

De kan være fantastiske og det modsatte, de kvinder, men jeg prøver at nyde nuet og vælger at huske de positive ting.

God weekend Solskin 

Så er du en af du helt få udvalgte, tillykke med det, bare det var mig der havde prøvet den tur :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, 1 time siden:

Jeg havde i en periode alt frækt i økoudgave med Dao, men pludselig en dag uden jeg fik nogen forklaring ville hun hverken massere eller andet.

Det kunne jo være, at du havde ladet et ord falde om det herinde? Og nu gør du det så igen. Det er ikke alle piger, der ønsker alle deres aktiviteter skreget ud.

Langt hen ad vejen er det jo et spørgsmål om tillid, og den ser du ud til at have brudt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give X ret, nogle gange skal man holde sin mund med hvad man oplever på klinikken med bestemt pige  <3  diskretion er en æresag  :ph34r:   ligesom , hvis hun møder dig på gaden en dag og siger tak for sidst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har Solskin lige uddelt en griner til både Butterflys og min kommentar. Jeg synes ærlig talt ikke, der er noget at grine ad, når Dao hænges ud til offentlig beskuelse på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 timer siden:

Nu har Solskin lige uddelt en griner til både Butterflys og min kommentar. Jeg synes ærlig talt ikke, der er noget at grine ad, når Dao hænges ud til offentlig beskuelse på den måde.

Godt skrevet!  Må desværre indrømme at jeg selv til tider skriver med lillemanden herinde i stedet for store hjernen.

Måske skulle alle sove på det inden vi farer i tastaturet.

Gælder ikke kun for Dao, men for alle der giver så meget af dem selv, til vores glæde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 22.9.2019 at 01:01:

Det kunne jo være, at du havde ladet et ord falde om det herinde?

Ja, det blev skrevet tidligere i år. Enig i at det er dårlig stil og misbrug af tillid, hvis det er sandt og hvis det ikke er sandt, så er det "bare" dårlig stil.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 timer siden:

Ja, det blev skrevet tidligere i år. Enig i at det er dårlig stil og misbrug af tillid, hvis det er sandt og hvis det ikke er sandt, så er det "bare" dårlig stil.

Kan tvivle på om det er helt sandt, ligner ikke Daos stil. Jeg kan selvfølgelig undervurdere vores brors charme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 37 minutter siden:

Kan tvivle på om det er helt sandt, ligner ikke Daos stil. Jeg kan selvfølgelig undervurdere vores brors charme

Nej, det er ikke Daos stil, som jeg kendte den fra Strandvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare brug tiden på at vurdere hvad der er sket, gjort og sagt mellem personer mens i ikke selv var til stede.

Tillidsbrud.

Hvad der er hendes stil.

Osv.

Det må i selv om, jeg vil ikke bruge tid på at kommentere hver enkelt der mener noget andet, det skal i have lov til.

Det er min stil, fred være med det.

God dag.

Solskin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at få tråden på sporet igen:

Har lige nydt 90 min fantastisk hård massage af Dao - bedste til dato.

Har samme oplevelse  som flere andre: Hvis du vil have sex træder en af de andre til.

Hvis jeg havde en anden ville jeg bestemt holde den for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...