Hop til indhold

Recommended Posts

En tur til kongevejen 172 thai massage.

lidt om min oplevelse, Anja tog imod, meget smilende og lidt høj af en thai og være, blev vist ind i et rum hvor jeg ventede på Alice ( som jeg havde bestilt ) hun gav mig en god gang massage hvor hun bla stod og gik på min ryg, hun var godt til og finde de punkter hvor jeg virkelig havde brug for massage. Efter en dejlig gang massage , spurgte jeg til b2b, da Alice lige er en kvinde efter min smag. Jeg syntes at hun er lige til og spise, sød og smilende og med store bryster. Helt sikkert et godt besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så.... fik du b2b, og måske lidt mere end det? Overvejer Alice, men syntes der har været en del blandede anmeldelser herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnjohn1 skrev, den 7.9.2019 at 15:19:

En tur til kongevejen 172 thai massage.

lidt om min oplevelse, Anja tog imod, meget smilende og lidt høj af en thai og være, blev vist ind i et rum hvor jeg ventede på Alice ( som jeg havde bestilt ) hun gav mig en god gang massage hvor hun bla stod og gik på min ryg, hun var godt til og finde de punkter hvor jeg virkelig havde brug for massage. Efter en dejlig gang massage , spurgte jeg til b2b, da Alice lige er en kvinde efter min smag. Jeg syntes at hun er lige til og spise, sød og smilende og med store bryster. Helt sikkert et godt besøg. 

Fik du b2b med mere af Alice Johnjohn1 ??

Andre der har besøgt Alice for nylig og kan berette om hendes ydelser ?? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...