Hop til indhold

Recommended Posts

Der er nok ikke mange. Men spørg dig for så skal det nok lykkes at finde en :) For det er nemlig super frækt.

Held og lykke og god fornøjelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 7.9.2019 at 13:36:

Der er nok ikke mange. Men spørg dig for så skal det nok lykkes at finde en :) For det er nemlig super frækt.

Held og lykke og god fornøjelse....

Hvad er meningen med dit svar? Han spørger jo, så hvorfor siger du han skal spørge? Er du ikke sød at skrue ned for støjen?

Babavian skrev, den 7.9.2019 at 13:32:

Er der nogle af jer som har erfaring med en pige man kan kommer nede i halsen når hun deepthroater én?

Har du tjekket med Jessy og Alice i Vanløse? Jeg kan ikke love det, men de er begge ret åbne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 26 minutter siden:

Hvad er meningen med dit svar? Han spørger jo, så hvorfor siger du han skal spørge? Er du ikke sød at skrue ned for støjen?

Har du tjekket med Jessy og Alice i Vanløse? Jeg kan ikke love det, men de er begge ret åbne.

Jeg mente at han skulle spørge en pige om hun tilbyder det. Evt. en der tilbyder megafransk i forvejen. Man kan jo ikke bare læne sig tilbage og forvente at få det hele serveret på et sølvfad.

Men hvem har for øvrigt tisset på din sukkermad på sådan en højhellig søndag??

Eller har du bare ikke fået noget på den dumme i for nylig?

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 8 minutter siden:

Men hvem har for øvrigt tisset på din sukkermad

Dig.

Jeg har fortalt dig før, at en stor del af dine indlæg er ren støj. Det virker som om du har for lidt at lave og håber på at få reklame ved at være aktiv med helt tomme svar. Modsat dig brugte jeg faktisk mit svar til at give spørger noget info han kunne bruge. Dit svar er ligesom de idioter der skriver at man selv kan prøve at besøge en GP, når man efterlyser andres erfaringer. Da du jo ingen erfaring har, er samtlige dine svar, undtagen dem der handler om at søge efter billeder, irriterende støj for alle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Dig.

Jeg har fortalt dig før, at en stor del af dine indlæg er ren støj. Det virker som om du har for lidt at lave og håber på at få reklame ved at være aktiv med helt tomme svar. Modsat dig brugte jeg faktisk mit svar til at give spørger noget info han kunne bruge. Dit svar er ligesom de idioter der skriver at man selv kan prøve at besøge en GP, når man efterlyser andres erfaringer. Da du jo ingen erfaring har, er samtlige dine svar, undtagen dem der handler om at søge efter billeder, irriterende støj for alle andre.

Fjols.....mere er der sådan set ikke at sige til det.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 timer siden:

You.

I've told you before that a great deal of your posts are pure noise. It seems like you have too little to do and hope to get publicity by being active with completely empty answers. Contrary to you, I actually used my answer to give asking any info he could use. Your answer is like the idiots who write that you can even try to visit a GP when you look for other people's experiences. Since you have no experience, all your answers, except those about searching for pictures, are annoying noise for everyone else.

I've been using EG for a couple of months now and see your name everywhere commenting needlessly on numerous posts, telling everyone how they should behave, making sarcastic comments and generally introducing a negative tone to what is otherwise an extremely friendly, supportive and helpful forum. To be honest as an outside observer, although you sometimes make a funny comment that gets some laughs it seems to be you who is filling up the boards with pure noise. And then you attack others for doing what they can if it does not fit your idea of what EG should be about. 

How about you let other people write what they want to write about and if it's not useful for you then don't read it or get involved? What is not useful to you may be invaluable to another. It isn't for you to decide that. For someone not so versed in this world, the comments of @DK guy 34 can guide and help you along the way. We are not all as experienced as you @Bebop and therefore may need a little push in the right direction sometimes.

 

Otherwise, have a happy Monday gents. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 11 timer siden:

Men hvem har for øvrigt tisset på din sukkermad på sådan en højhellig søndag??

Det må jeg prøve en dag hvis jeg besøger en der giver GS.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thewrigglingworm skrev, for 54 minutter siden:

What is not useful to you may be invaluable to another.

Kan du forklare, hvordan svaret fra @DK fyr 34 kan være brugbart? Jeg er villig til at blive klogere, og mine evner rækker ikke til at se det nyttige i kommentaren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 9/7/2019 at 1:36 PM:

There are probably not many. But ask yourself, and you will probably find one  :) because it is super naughty.

Good luck and good pleasure ....

They're highlighting that it may be hard to find someone as the OP describes, but if they ask around then they will probably find one. Although @DK guy 34 doesn't name any GP in particular, he then goes on to give encouragement and confidence to the OP, and then wishes them good luck. Nothing wrong with that. All fair and positive and something that the OP may, or may not, find useful themselves. If the comment is appreciated then i'm sure some people will 'like' the comment, as it appears in this case some have done. Therefore these comments have been useful to some people, just not you yourself, wouldn't you say? 

Sometimes we are short on confidence, or knowledge about the way in which this world works. Personally, I am fairly new and inexperienced in this scene, so I greatly appreciate any advice and encouragement from more experienced members than me. Otherwise, it becomes extremely intimidating and tiring to gain this experience on my own. If not for the benefit of others' experience, then what is EG for?

Some of your posts are in fact useful, but it is down to us all as individuals to decide the value of it, we cannot decide for others and should not try to quieten some members whose comments you do not value as useful, because others might value them differently. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SwallowLover
Bebop skrev, for 18 timer siden:

Har du tjekket med Jessy og Alice i Vanløse? Jeg kan ikke love det, men de er begge ret åbne.

Jeg har sprøjted ned i Jessy's hals uden problemer. Det var ikke noget vi havde aftalt havde bare bestilt deepthroath, CIM med slug. Da jeg begyndte at sperme i hendes mund så skubbede hun selv min pik ned i hendes hals så den kunne pumpe sperm videre der. Jeg må indrømme at det var meget frækt og føltes dejligt. 

Redigeret af SwallowLover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...