Hop til indhold
Turist

En liten rundtur i København

Recommended Posts

Jeg kommer fra Norge hvor det er blitt ganske strengt med slike ting, men tenkte å prøve meg i København. Takket være denne siden kunne jeg forberede meg litt, men tid og sted gjorde at jeg ikke kunne prøve så mye. Så det hele foregikk på en dag.

Ut i fra bilder jeg har sett syntes jeg May på Bodytobody i Sølvgade var en smuk pike. Jeg har kanskje litt lett for å falle for litt "petit". Jeg ble litt skeptisk da noen sa de bare fikk sex der, og ikke massage (jeg er litt nybegynner på dette). Men jeg bestemte meg likevel for å prøve, og ringte. Avtalte tid, og kom presis. Fikk da beskjed om at jeg måtte komme om 20 minutter. Det var kaldt og surt, men jeg gikk noen runder rundt i området. Da jeg kom tilbake var May ledig. Jeg har lest en del dårlige kritikker av henne, og jeg forstår dem. Men jeg likte pigen. Hun var nok ingen god massøse, og hun sa med en gang at hun ikke gjorde bodytobody, men jeg spurte om hun ville ta av seg. Hun tok bare av seg ovenpå, og ja, de er små. Men hun var sød, og vi pratet litt mens hun ga meg en ikke profesjonell, men grei massage. Men hun lot ikke meg komme. 500 for en halv time var dog ok, for jeg synes hun var sympatisk, dog litt sjenert. Tror kanskje ikke hun liker sin job så godt.

Jeg dro derfor til Tamarind på Fredriksberg, som jeg har lest en del gode anmeldelser på. Der fikk jeg en pige som kalte seg for Cat. Hun er der bare av og til, for hun bor i Malmø. Jeg fikk en time Bodytobody for 1000 kroner, ikke noe spørsmål om ekstra, og jeg fikk alt unntat direkte sex. Jeg synes det var så vidunderlig, og har aldri opplevd maken. Veldig blid og hyggelig, veldig intim, jeg fikk slikke henne, og vi var så nær sex man kan være uten å gjøre det. Hun lå oppå meg og jeg lå oppå henne. Hun var aktiv og god hele veien. Jeg har ikke hatt så mange opplevelser før, men noen, og dette var min hittil livs opplevelse. Hun var også realtivt petite, noe som er greit for meg, og veldig søt og blid. Jeg foretrekker naturlige bryst fremfor silikon.

Senere på kvelden gikk jeg forbi Relax massage i Gasværksvej og ble lokket inn selv om jeg ikke hadde tenkt å ta noe mer den dagen. Jeg husker ikke navnet på den lille damen, men hun var blid, og veldig rett på sak. Hun tok 1000 for bodytobody, men jeg fikk ikke det jeg betalte for. Hun tok ikke av seg brystholdere og truse. Hun var rask, rett på sak, og hennes blide fremtreden virket litt kunstig. Så selv om hun fikk meg til å komme var det ikke verd pengene.

Men alt i alt har jeg fine dager i København, og jeg kommer snart igjen for å prøve andre av de gode anbefalinger jeg har lest her inne.

Håper mitt lille bidrag kan være til hjelp for noen. Deres mange fine innlegg har vært til stor hjelp for meg. Hilsen turist fra Norge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...