Hop til indhold
Turist

En liten rundtur i København

Recommended Posts

Jeg kommer fra Norge hvor det er blitt ganske strengt med slike ting, men tenkte å prøve meg i København. Takket være denne siden kunne jeg forberede meg litt, men tid og sted gjorde at jeg ikke kunne prøve så mye. Så det hele foregikk på en dag.

Ut i fra bilder jeg har sett syntes jeg May på Bodytobody i Sølvgade var en smuk pike. Jeg har kanskje litt lett for å falle for litt "petit". Jeg ble litt skeptisk da noen sa de bare fikk sex der, og ikke massage (jeg er litt nybegynner på dette). Men jeg bestemte meg likevel for å prøve, og ringte. Avtalte tid, og kom presis. Fikk da beskjed om at jeg måtte komme om 20 minutter. Det var kaldt og surt, men jeg gikk noen runder rundt i området. Da jeg kom tilbake var May ledig. Jeg har lest en del dårlige kritikker av henne, og jeg forstår dem. Men jeg likte pigen. Hun var nok ingen god massøse, og hun sa med en gang at hun ikke gjorde bodytobody, men jeg spurte om hun ville ta av seg. Hun tok bare av seg ovenpå, og ja, de er små. Men hun var sød, og vi pratet litt mens hun ga meg en ikke profesjonell, men grei massage. Men hun lot ikke meg komme. 500 for en halv time var dog ok, for jeg synes hun var sympatisk, dog litt sjenert. Tror kanskje ikke hun liker sin job så godt.