Hop til indhold

Jasmine i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Efter en god anmeldelse herinde, valgte jeg at kører forbi Jasmine. https://annoncelight.dk/showad/274346

Hun svarede flirtende på SMS og jeg fik bestilt massage, blowjob og måtte også prøve prostatamassage.

Hun er sku dejlig, sådan en man bliver forelsket i den times tid   Seancen vare... Livet er jo en  illusion...

sikken lyst hun udviser, sikken hendes safter smager og bedste blowjob ever..

Skal så meget prøve hendes andre lege, der var kæder og håndjern når man ville have det mere kinky...

Skrevet

Meget enig med ´Vejlepalle´ - Jasmine er i en klasse for sig; meget autentisk, megafræk, frisk, fantasirig, god til at ´læse´ mine ønsker m.m.

Nu er det efterhånden 3 år siden jeg mødte den frække ThaiQuinde for første gang ….. 

Redigeret af Høvdingen

Skrevet
Vejlepalle skrev, for 7 timer siden:

sikken lyst hun udviser,

Kunne ikke være mere enig :biggrin:

Skrevet

Jeg er så meget enig med jer. Jeg skal have den kinky tur med hende i weekenden 

Skrevet

Man kan godt bare købe hendes ydelser ikke??    Uden man selv behøver ligge røv til??  

Skrevet
Mthom skrev, for 1 minut siden:

Man kan godt bare købe hendes ydelser ikke??    Uden man selv behøver ligge røv til??  

Jeps det kan man

8000

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Slaven 6 skrev, den 7/9/2019 at 08:35:

Jeg er så meget enig med jer. Jeg skal have den kinky tur med hende i weekenden 

Hej @Slaven 6 

Fik du en kinke tur og vil du beskrive det? 

Tænker nemlig en tur forbi

Skrevet
  • Author

Jeg har en  aftale med Jasmin i morgen, jeg vil prøve Jasmine’s light kinky pakke, skal nok smide en anmeldelse . 

Faktisk var det fedeste sidst, at hun ikke ville starte før end, hun lige var blevet slikket af mig... Hun var godt nok Stram og tør da jeg startede, men der kom en lækker sødlig smag, efterhånden som hun vred sig... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.