Hop til indhold
Vejlepalle

Jasmine i Aarhus

Recommended Posts

Efter en god anmeldelse herinde, valgte jeg at kører forbi Jasmine. https://annoncelight.dk/showad/274346

Hun svarede flirtende på SMS og jeg fik bestilt massage, blowjob og måtte også prøve prostatamassage.

Hun er sku dejlig, sådan en man bliver forelsket i den times tid   Seancen vare... Livet er jo en  illusion...

sikken lyst hun udviser, sikken hendes safter smager og bedste blowjob ever..

Skal så meget prøve hendes andre lege, der var kæder og håndjern når man ville have det mere kinky...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med ´Vejlepalle´ - Jasmine er i en klasse for sig; meget autentisk, megafræk, frisk, fantasirig, god til at ´læse´ mine ønsker m.m.

Nu er det efterhånden 3 år siden jeg mødte den frække ThaiQuinde for første gang ….. 

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 1 minut siden:

Man kan godt bare købe hendes ydelser ikke??    Uden man selv behøver ligge røv til??  

Jeps det kan man

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en  aftale med Jasmin i morgen, jeg vil prøve Jasmine’s light kinky pakke, skal nok smide en anmeldelse . 

Faktisk var det fedeste sidst, at hun ikke ville starte før end, hun lige var blevet slikket af mig... Hun var godt nok Stram og tør da jeg startede, men der kom en lækker sødlig smag, efterhånden som hun vred sig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...