Hop til indhold

Recommended Posts

Så er jeg kommet mig over et glimrende besøg hos Amazing Nikki

Det er hende på billederne (Også nævnt i flere andre tråde)

Vi havde tekstet sammen en del op til med forskellige småting, så jeg var godt spændt. Vel fremme på Amager får jeg den præcise adresse, og går det sidste stykke. Kommer op til lejligheden hvor hun åbner. Hun er fantastisk smuk. Vi drikker et glas vin på sengen inden jeg bliver sendt i bad. Tilbage i soveværelset taget hun tøjet af mig og giver mig det dybeste lækre øko blow jeg nogensinde har fået. Jeg holder ikke længe, og med saft ud over det hele ender jeg med at være nød til at tage et bad til.

Så er det hendes tur til at komme ud af tøjet, og jeg får lov at slikke og pille alt hvad jeg lyster. Jeg får regnfrakke på og vi kommer igennem et par stillinger inden jeg må overgive mig. Jeg bruger 2 timer (og lidt til) til 3200 (forudbetaling for evt ekstra services) med en rigtig GF oplevelse. Hun kan ligge i ske og nusse, snakke film eller musik, eller tage godt imod.

Hun er her ikke længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det viser sig at hun sidste gang blev taget for "illegal work" så hun ikke må komme til landet de næste 2 år... så man skal til Hannover for at nyde skønheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...