Guest mig mig 4 Skrevet 6. September, 2019 Jeg søger en kvinde fra Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 6. September, 2019 Dem er der mange af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mig mig 4 Skrevet 6. September, 2019 det håber jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. September, 2019 Inger Støjbjerg er fra Nordjylland! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1352 Skrevet 6. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Inger Støjbjerg er fra Nordjylland! Link? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. September, 2019 Julius skrev, for 20 minutter siden: Link? Unødvendigt, hun er overalt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 6. September, 2019 Jeg følger lige med her.... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. September, 2019 Jeg søger kvinder i Trige... (Det er vigtigt at være specifik) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. September, 2019 EksilKøbenhavner skrev, Lige nu: Jeg søger kvinder i Trige... (Det er vigtigt at være specifik) Bilka: Masser af damer i alle aldre, størrelser og etnicitet. Der skulle være størst chance i lingeri afdelingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Bilka: Masser af damer i alle aldre, størrelser og etnicitet. Der skulle være størst chance i lingeri afdelingen Er det ikke Tilst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 6. September, 2019 Prøv at søge på hende her. Hun er meget populær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. September, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 35 minutter siden: Er det ikke Tilst? Jo, jeg har læseproblemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 6. September, 2019 Aarhuselsker skrev, for 57 minutter siden: Jo, jeg har læseproblemer Same same Som tjøfenhavner i eksil er jeg villig til at acceptere at forskellen er ens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg