Hop til indhold
telaviv

Israelske piger - nogen med kendskab?

Recommended Posts

telaviv skrev, for 49 minutter siden:

Hej, 

Søger en israelsk GP

Nogen, der kender nogen?

Det må gerne være i Tyskland eller Danmark, bare ikke for langt ned i Tyskland :)

Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" ;-)

Jeg vil gerne med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, den 6/9/2019 at 15:46:

Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere

Må nikke med hovedet. 

Pigerne i Israel er vilde og ka li det, så behold pengene i pungen og ta dem med hjem fra diverse steder du nu kommer forbi.

Det behøver slet ik være om aftenen/ natten, men kan også gøres i dagtimerne, de elsker selvskab og er meget taknemmelige og venlige.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, den ‎06‎-‎09‎-‎2019 at 15:46:

Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere

Det lyder som om du taler af egen erfaring?

Kunne du ikke berette lidt mere detaljeret om dine oplevelser?

Det tror jeg, at vi er mange som kunne være interesseret i at høre om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg rejste fra medio firserne til slutningen af nullerne en del i Israel og Libanon. Overalt vrimlede det med lækre kvinder, der levede hver som var det den sidste. Fra israelske venner ved jeg, at sådan er det fortsat. Der var som sådan ikke noget specielt sted, men blot på cafeer og barer. Gerne lidt ud på aftenen. Generelt var nemt at få en uforpligtende samtale i gang, og ofte udviklede det sig til mere. Både i Tel-Aviv og Haifa var det nemt. Beirut var også et slaraffenland. I alle tre byer tog hotellerne det ret afslappet, selv om man ofte skulle vise pas eller legitimation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...