Hop til indhold

Israelske piger - nogen med kendskab?

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Søger en israelsk GP

Nogen, der kender nogen?

Det må gerne være i Tyskland eller Danmark, bare ikke for langt ned i Tyskland :)

Skrevet
telaviv skrev, for 49 minutter siden:

Hej, 

Søger en israelsk GP

Nogen, der kender nogen?

Det må gerne være i Tyskland eller Danmark, bare ikke for langt ned i Tyskland :)

Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Der skulle ellers ifølge statistikken være en hel del glædespiger i Irael - så du kunne jo overveje en "studierejse" til det "hellige land" ;-)

Jeg vil gerne med 

Skrevet

Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere

Skrevet
allo-allo skrev, den 6/9/2019 at 15:46:

Det vrimler med lækre kvinder i Israel, og chancen for at støve dem op på cafeer og barer er tårnhøj. De er lækre, veltrænede og gavmilde med krop, kys og sex. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på GPere

Må nikke med hovedet. 

Pigerne i Israel er vilde og ka li det, så behold pengene i pungen og ta dem med hjem fra diverse steder du nu kommer forbi.

Det behøver slet ik være om aftenen/ natten, men kan også gøres i dagtimerne, de elsker selvskab og er meget taknemmelige og venlige.

Jung

Skrevet
  • Author

tak for jeres kommentarer, men nu  står jeg ikke lige og skal til Israel  :)

• 4 weeks later...
Skrevet
allo-allo skrev, den ‎06‎-‎09‎-‎2019 at 15:46:

Det lyder som om du taler af egen erfaring?

Kunne du ikke berette lidt mere detaljeret om dine oplevelser?

Det tror jeg, at vi er mange som kunne være interesseret i at høre om.

Skrevet

Jeg rejste fra medio firserne til slutningen af nullerne en del i Israel og Libanon. Overalt vrimlede det med lækre kvinder, der levede hver som var det den sidste. Fra israelske venner ved jeg, at sådan er det fortsat. Der var som sådan ikke noget specielt sted, men blot på cafeer og barer. Gerne lidt ud på aftenen. Generelt var nemt at få en uforpligtende samtale i gang, og ofte udviklede det sig til mere. Både i Tel-Aviv og Haifa var det nemt. Beirut var også et slaraffenland. I alle tre byer tog hotellerne det ret afslappet, selv om man ofte skulle vise pas eller legitimation.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.